FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: much@ w Kwiecień 07, 2009, 23:37:28 pm
-
Witam was jestem tu nowy wiec wypada się przywitać na początku.
Posiadam od niedawna ATU PLUS 1.6 GLI. On jest na monowtrysku tak? Mam z nim taki problem jak jest ciepły to ma problemy z odpalaniem, i gaśnie ogólnie jak mu się nie przy gazuje, Jak jest zimny to też czasem mam problemy z odpalaniem. Poprzedni właściciel mówił że ma problemy z silnikiem krokowym. Czy wymiana go wystarczy? Czy to jest tego wina? Czy silnik krokowy to jest to co zaznaczyłem na fotce(sory dopiero się uczę). I czy ten podpasuje?: http://moto.allegro.pl/item581726822_silnik_krokowy_daewoo_polonez_matiz_opel.html
(http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0409/604930527_2f810.jpg)
Z góry dzięki za pomoc
-
Po zdjęciu widzę że to GSI tylko BOSCH :)
-
Po pierwsze to nie GSi tylko GLI :) A to co pokazałeś to faktycznie jest silniczek krokowy ale od gazu, a z gazu raczej nie odpalasz(?). Ten którego szukasz znajduje sie pod pokrywa filtra powietrza:)
-
Kolego ja tu widzę GLI :)
-
Sory chłopaki pomyliło mi się miałem napisać GLI. To co z tym odpalaniem, wymiana silniczka? I czy ten przypasi co pokazałem linka?
-
much@, sprawdź miernikiem najpierw. Mariusz już gdzieś pisał jak. Albo dawaj na PW to sprawdzimy też jestem z Poznania :P
-
Jesli juz silnik krokowy(w tym przypadku serwomotor) to taki http://moto.allegro.pl/item578593589_silnik_krokowy_renault_clio_megane_peugeot.html
najlepiej pożyczyć drugi na podmiankę, lub podpiąc komputer :) a przyczyn może być wiele.. (świece i przewody itp itd)
-
czujnik wału zobacz czy nie zabrudzony i czy ma odpowiednią odległość od koła, sprawdź też czujnik temp płynu chłodzącego ale nie ten od wskazówki tylko ten od kompa.