FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: utek w Kwiecień 09, 2009, 21:48:19 pm

Tytuł: Przelot przez silnik krokowy / register
Wiadomość wysłana przez: utek w Kwiecień 09, 2009, 21:48:19 pm
Czy ktoś jest w stanie określić, jaki powinien być prześwit w przelocie przez register / silnik krokowy? Tak ok w milimetrach.

Mam instalacje II generacji, jednak zmuszony jestem odłączyć silnik krokowy (gdyż inaczej nie odpali mi auto na gazie). Nie wiem jaki zostawić przelot.

Silnik 1.6 OHV.
Tytuł: Przelot przez silnik krokowy / register
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Kwiecień 09, 2009, 21:59:04 pm
Starym indiańskim sposobem na 3000RPM.
Jeśli nie znasz.... to potrzebujesz drugiej osoby ktora wcisnie gaz i ustawi obroty na okolo 3000.... nastepnie zakrecasz srubę to czasu aż obroty będą lekko spadać (tylko niech ta druga osoba pedłałem gazu nie rusza !) wtedy cofasz o 1/4 obrotu i już.
Bo 1mm prześwitu to jest jakies 2-3 obroty :)
Tytuł: Przelot przez silnik krokowy / register
Wiadomość wysłana przez: utek w Kwiecień 09, 2009, 22:37:39 pm
Czyli co? W moim przypadku wkręcić silnik na 3k i odłączyć zasilanie silnika krokowego?
Tytuł: Przelot przez silnik krokowy / register
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Kwiecień 09, 2009, 23:07:49 pm
Najlepiej to go wyjąć całkiem i zamontować sam register. (10zł u gazowników)
Tytuł: Przelot przez silnik krokowy / register
Wiadomość wysłana przez: utek w Kwiecień 09, 2009, 23:21:05 pm
Wiem, że najlepiej wyjąć, ale na chwilę obecną nie mam pod ręką, a jeździć trzeba.
Tytuł: Przelot przez silnik krokowy / register
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Kwiecień 10, 2009, 00:24:25 am
Ale możesz wyjąć...
PO wykręceniu zostaje trzpień :) taśmą zaklej :)
A jesli nie to po wyjęciu zasilania silniczek powinien się zatrzymać w pozycji "Max otwarte"
 Wiec możesz smialo go odpiąć i krecić śrubą.