FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: wojtek-3mia100 w Kwiecień 20, 2009, 10:40:51 am
-
Niedawno wymieniłem na takie niebieskie firmy JANMAR z napisem USA no i problemy na maxa. Czasem tylko strzelał i szarpał, a czasem w ogóle padał. W hurtowniach twierdzą że mają tylko te janmar albo sentech. Wiem że dobre kable są firm NGK, Beru, Bosch ale nie wiem czy któraś z tych firm ma kable do poloneza plusa 1.6 na monowtrysku Bosha ?
Proszę o pomoc.
-
Jeździłem 2 lata na Sentechach, teraz od wymiany też mam kable tej firmy i nie narzekam na nie.
-
A może JANMOR? U mnie w sklepie jest dziwna sprawa. Leżą sobie obok siebie na oko identyczne JANMORY. Jedne za 30zł komplet, a drugie za 80 zł komplet. Ja na tych za 80 już chyba 4 rok jeżdżę.
-
bosch napewno robi kable do wtysku boscha :P
najlepsze sa kable z Ełku , wszystko z napisem usa bedzie badziewne
-
Co sądzicie o tych przewodach firmy AST ?
http://www.allegro.pl/item605534668_przewody_fso_polonez_bosch_producent.html
-
AST to jest wlasnie elk. Chyba najlepsze z dostepnych od reki. Zakladalismy kiedys do boscha sentecha , to bylo gorzej niz na starych orginalnych kablach , dyskoteka pod maska , odrazu zostaly wymienione na Elckie i bylo lepiej, troche swiecily jak sie je zmoczylo , ale samochod pracowal rowno.
-
Dzięki
Już zamówiłem jak się sprawdzą to zamówię sobie kilka sztuk i jedną w zapasie będę woził w bagażniku :D
Jak już jestem w temacie to co sądzicie o tej cewce ? Gościu tłumaczy, że towar jest dobry ... ale każdy tak piszę. Mieliście do czynienia z taką marką ?
http://allegro.pl/item611420686_cewka_zaplonowa_polonez_fiat_lancia_alfa_bosch.html
-
cewka seryjna ,jezeli boscha ,to taka jak fabryczna ,wiec powinna byc dobra ,
a czemu chcesz zmieniac cewke ? rzadko padaja te cewki ,wiec co u ciebie z nia nie tak ?
narazie moje przewody maja nastukane 60kkm i jakies 6 lat i nie widze po nich zuzycia ,a placilem jeszcze 25pln w sklepie firmowym ZEMu , sklepu juz nie ma ,a przewody smigaja
-
dorzuc jeszcze do zapasu kompa (50pln) i czujnik polozenia walu - i juz nic cie nie zaskoczy :D
te cewki naprawde rzadko padaja i beda dostepne jeszcze bardzo dlugo ,bo w wielu szmelcwagenach i innych wynalazkach jezdza ,wiec nie ma co sie szarpac ,
jezeli JA nie kupuje na zapas ,to naprawde nie ma cisnienia (choc sam mam w garazu rozdzielacz z modulem i cewka od gaznikowca ,wiec jestem przygotowany na wszelkie wypadki :P )
a tak wogole ,to kable z Ełku i swiece Iskry - i juz nie musisz wozic tych rzeczy w zapasie ,trzeba tylko zajzec do swiec co 20kkm i wyregulowac przerwe ,
u mnie swiece FE65PS robia po 50kkm ,bez problemow
-
No fakt :)
Wyszło jakbym jeździł w schowku. Tak to jest, kiedy człowiek się śpieszy to diabeł się cieszy. Szczególnie jak na szybkiego piszę się posty.
Co do świec iskry to fakt. Są naprawdę bezproblemowe. Z tym czujnikiem położenia wału to również słyszałem i faktycznie dodam go do listy "schowkowych zapasów".
Miejmy nadzieję, że wszystko będzie OK, ale wiadomo. Złośliwość rzeczy martwych. Z tym też można przesadzić. Pamiętam jednego, który w starym WV passacie woził pół bagażnika części. Ludzie się śmiali, że w razie czego drugi samochód z tego skonstruuje.