FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: manix_17 w Kwiecień 20, 2009, 22:45:02 pm
-
Witam
Mój polonez Atu 1.6 GLI
Gdy go rano odpalam do obroty sięgają mi do prawie 2000 tys. potem spada do normalnych obrotów.
Gdy chce mu wdepnąć(stojąc w miejscu) to jak wdepnę do 3000 tys/obr to powinno od razu spaść do normalnych obrotów. A tak to chwile trzyma i potem spada.
o co chodzi??
-
Automatyczne ssanie (to rano)
Silniczek krokowy do czyszczenia (to ze za szybko nie spada)
Pod warunkiem ze nie ma gazu, bo jak ma gaz to wszystko jese tw normie.
Ktory to rok tego atu ?
-
Ja mam to samo, 1,6 GLI Abimex. Podobno to normalka, ten typ tak niby ma ;) Mimo wszystko jestem ciekaw DLACZEGO tak sie dzieje? U mnie jest jeszcze cos takiego, ze jak rusze na zimnym silniku i bede jechal bez zatrzymania to mam wrazenie, ze komp nie wylacza ssania (komp gazu) Nawet po dobrym rozgrzaniu silnika bez zatrzymania, jak sie zatrzymam obroty trzymaja sie ciut za wysoko, wystarczy pare sekund zeby sie ustabilizowaly i potem juz jest ok.
-
Wystarczy odpiąć czujnik prędkości przy skrzyni (ten elektroniczny nie mylić z linką do licznika) i problem zniknie.
-
Stingerek, ale dlaczego tak się dzieje?
-
Stingerek, ale dlaczego tak się dzieje?
Bo komp myśli, że auto się nie toczy tylko stoi.
-
matucha#1931, wymiana czujnika coś zmieni?
-
Nie. Ten typ tak już ma.
-
Witam.
Czy ten czujnik przy skrzyni biegów może mieć wpływ na zbyt niskie obroty?? Czy to już może wina silniczka krokowego??
-
on przeważnie powoduje że obroty nie spadają, lub spadają bardzo wolno.
Jak masz za niskie obroty to możę być wszystko.... od świec, przez silniczek, na słabej kompresji kończywszy :)
-
Witam.
Świece i przewody są świeżo po wymianie. Jaki skok powinien mieć trzpień w silniczku krokowym po przekręceniu kluczyka w stacyjce?