FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: strażak w Kwiecień 21, 2009, 10:08:07 am
-
1]olej jest czysty
2]woda nie ma plam oleju
zaczoł sie gotowac osiagac duze teperatury,termostat działa prawidłowo przy 90 stopniach rura jest goraca ,wiatrak sie załanicza zauwazyłem ze do zbiorniczka leci woda z powietrzem gdyz widac bable,gdy nagrzeje sie np do 90stopni. po odkreceniu korka jest sucho w chłodnicy,poi dolaniu wody i przejechaniu np 5km gdy sie nagrzeje jest to samo albo sie gotuje woda.moze ktos takiego cos miał. czy chłodnica od poloneza benzyniaka ma jakis wpływ na to? bo po zalorzeniu tej cłodnicy za 2 tyg temu było wszystko luks.czy z dnia na dzien chłodnica by sie zamuliła?za pomoc dziekuje
-
W takim razie woda dostaje sie bezpośrednio do komory spalania a wtedy oleju nie bedziesz miał...
A moze gdzies mas wyciek i nie zauwazyłeś i układ sie zapowietrzył ?
-
no jak by do komory spalania to była by para z tłumika jej niema a wycieków brak.jak dolałem ok 1litra wody to nagle z chłodnicy wyleciało ok 3litrów wody tak jak by gdzies znikała a potem sie pojawiała sam juz niewiem co to moze byc
[ Dodano: 21 Kwi 2009 11:35 ]
no tak jak by sier zapowietrzał
-
Niekoniecznie.. para wodna ktory by w ten sposób powstała osadziła by się w którymś z tłumików... przecież nie masz rury na całej długości :)
Zobacz czy nie jest zapowietrzony.
Na zimnym silniku, najlepiej po nocy, dolej wody/płynu pod korek i odpal auto a potem patrz czy gdzieś nei kapie.
-
nie kapie.a tu jest tylko jeden tłumik a reszta to rury.po nocy ciezko pali 3 mechaników mowi ze to uszczelka
-
Skoro są bombelki powietrza w zbiorniczku to też stawiam na uszczelkię pod głowicą.
-
A sa bąbelki ? jak tak.. to śmierdzi uszczelką..
P.S. Pierwszy raz słyszę o problemach z tym silnikiem w poldku. :)
-
ja nie pierwszy raz u nas w warsztacie już parę razy robiliśmy uszczelkę pod głowica zdarzały sie tez pęknięcia tulei .
-
jak uszczelka byla by dmuchnieta to moc by spadla, może masz maly ubytek na glowicy, znaczy pęknięcie, w starym trucku u mnie bylo podobnie, grzal sie jak głupi i okazalo sie że glowica pękła
-
juz doszłem koledzy pasek rozrzadu przeskoczył i to była przyczyna awarii juz miałem sciagac głowiece ale zauwarzyłem ze rozrzad jest przesuniety o oczko widocznie dostawało za duzo paliwa i była za duza teperatura spalania