FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => CAŁA POLSKA => Wątek zaczęty przez: WKLIW w Kwiecień 23, 2009, 19:02:37 pm
-
Po ponad roku wreszcie znalazłem czas i pieniądze (chyba bardziej to drugie) na rozpoczęcie na dobre remontu mojej zabawki. Co prawda nie wszystko idzie po mojej myśli bo auto miałem robić z ojcem który się takimi rzeczami zajmuje zawodowo ale z racji dużej ilości zajęć nie ma on czasu i sam uczę się tego fachu. Jak do tej pory robiłem samodzielnie tylko remonty motocykli ale mam nadzieje ze podołam i temu proszę o wszelkie rady i propozycje słowa uznania jak i krytyki. Sukcesywnie będą się pojawiać nowe fotki aż do zakończenia remontu. www.fso223.prv.pl
-
WKLIW, ja powiem tylko tyle, że naprawdę kawał roboty przed tobą :!: Ale grunt, że są chęci ;) Życzę powodzenia i chyba nic nie doradzę :)
Może tyle podpowiem, żeby to zabezpieczyć jak już będzie zrobione, co by drugi raz do tego stanu nie wróciło ;)
-
fajnie miec Warszawke ,
duzo miejsca pod maska ,nie trzeba kolektorow dorabiac ,zeby turbine zalozyc :wink:
-
miejsca wcale nie jest tak wiele jak by się mogło wydawać choć fartuchy nie pełnią żadnej roli nośnej i spokojnie można je wyciąć pod maską jest mega wysoko ale wąsko i dość krótko. Ale u mnie będzie to co fabryka włożyła czyli S-21 :D
-
Ale u mnie będzie to co fabryka włożyła czyli S-21 :D
szkoda bo możnaby pomysleć o czymś mocniejszym bo jest pole do popisu
-
no wlasnie mowie o turbince do S21 - odprezony ,przyjaznie zalozone kolektory ,
mam gdzies w garazu w czesciach ,chyba jeszcze nawet z kolektorem ssacym na gaznik IKOVa ,pozniej szly na WEBERze
-
KGB s21 to dziwadło z 4 podporami wału który lubi pękać na środku tam gdzie nie ma podpory więc bałbym się raczej uturbiać...
szkoda bo możnaby pomysleć o czymś mocniejszym bo jest pole do popisu
Pytanie po co ?? to ma być sprzęt do niedzielnych spacerów więc mocy będzie aż nadto :D
-
no JA juz dawno chcialem sie bawic w uturbienie tego potwora ,ale nie mialbym gdzie go wlozyc,
nie wiedzialem ,ze pekaja tam waly ,mielismy zuka ,ze 3 nyski i w zadnym nie bylo problemow ,a przynajmniej zuk (z fabryki) to czasami mial bardzo ciezko
ale gazior to chyba zalozysz ,co ? bo inaczej to bedziesz mial ciezko z tymi spacerami :P
-
Tak jest takie auta tylko w oryginale, a nie jakieś szczeniackie przerabianie aut których praktycznie niema już :!:
-
ale gazior to chyba zalozysz
a fe do takiego auta :x :twisted:
-
sie zgadza sie
zycze szybkiego skonczenia remontu -otwierajac watek myslalem ze masz ja juz skonczona i mialem zamiar zaprosic na zlot zebys nia przyjechal ;)
-
mialem zamiar zaprosic na zlot zebys nia przyjechal ;)
za rok może dwa ;) a tak na serio to na sierpień lub wrzesień mam zaplanowane zakończenia prac blacharsko lakierniczych a jak będzie to się okaże.
ale gazior to chyba zalozysz
a fe do takiego auta :x :twisted:
jestem zdecydowanie przeciwko LPG w takim aucie i nie planuje tam gazu...
-
I o to chodzi, dobrze że są jeszcze tacy ludzie co chcą takie perełki odrestaurowywać.
Życzę powodzenia w projekcie.
-
Kolega też zanabył w zeszym roku 223, zakłada tak z 2-3 lata roboty. Powodzenia i dużo samozaparcia życzę :D
-
Powodzenia w ukonczeniu projektu. Zdecydowanie tylko seria bez zadnych przerobek i bedziesz mial na lata perelke w garazu.
-
kilka malutkich modyfikacji będzie, w planach między innymi:
-alternator zamiast prądnicy (z altkiem ten sam silnik chodził w żukach)
-6 łopatowy wiatrak chodnicy od UAZa zamiast fabrycznego 4 łopatowego
-elektroniczny przerywacz kierunkowskazów
-układ świateł na przekaźnikach (mam już takie w metalowych obudowach jak z epoki)
-wnętrze w kolorze beżowym moje było niebieskie
-kierownica i wszystkie gałki przełączników i dźwigni kremowe jak w niektórych starszych warszawkach
-współczesne opony 205/70 r15 z białym paskiem zamiast oryginalnych 185 r15
-
szkoda ze beżowe wnętrze :( to jest w ładnym stanie , a warszawy z oryginalnym wnętrzem NIGDY nie widziałem.... ( takiej wyremontowanej...) :| ale twoje auto , poza tym dobrze ze remontujesz :)
-
WKLIW trzymam kciuki :D i życzę powodzenia :)
-
przy tym silniku opony 205? chyba lepiej jednak węższe, to auto i tak jest duuużo za ciężkie na tak słaby motor a Ty jeszcze go dobijesz szerokimi gumami :wink:
-
niedzielny lans bedzie :) super sprawa, powodzenia w projekcie! :)
-
szkoda ze beżowe wnętrze :( to jest w ładnym stanie
może nie jest zniszczone od użytkowania ale jest mooocno wyblakłe brudne i materiał już strasznie słaby jakby ostrzej na nie wskoczyć dupskiem to by się rozpruło przy tym silniku opony 205? chyba lepiej jednak węższe,
to jedyny w miarę łatwy do dostania rozmiar dający obwód koła zbliżóny do fabryki alternatywą są baaaardzo drogie opiny do zabytków(idzie dostać fabryczny rozmiar) lub kilkudziesięcioletnie oryginały na których bałbym się jeździć, czy 185r15c od busów ale to opony ciężarowe o wstrętnym wzorze i niesamowicie twarde. a 205 myślę że uciągnie przy spokojnej jeździ pozatym znam ludzi którzy jeżdżą wawkami na takich.
-
miejsca wcale nie jest tak wiele jak by się mogło wydawać choć fartuchy nie pełnią żadnej roli nośnej i spokojnie można je wyciąć pod maską jest mega wysoko ale wąsko i dość krótko. Ale u mnie będzie to co fabryka włożyła czyli S-21
Miejsca jest dość -pasuje prawie bez problemu 2.3 V6 od forda, a wiem ze jest nawet egzemplarz z silnikiem 2.9 24V cossie :) Sporym problem jest niestety belka przednia. Jak zostać na oryginale to można poszukać 2,4 od Wołgi i trochę go podciągnąć no i ponad 100Km masz :) Tyle ze tutaj jest potrzebny moment a nie moc zęby ruszyć ten ciężar
-
że fordowskie v6 włazi to wiem fotki tej z 2,9 24v też prześledziłem dokładnie ale po wszelkich przemyśleniach chcę jednak trzymać się oryginału. Jeśli już miałbym wstawiać coś innego to na 100% v8 tylko to mnie przekonuje a dokładniej dzwięk widlastej ósemki
-
na jutubie jest wawka z v8 pod maską :D
-
przestancie, zdurnieliscie... Takiego kalsyka tak niszczyc?
Swoja droga myslalem ze to juz koniec prac bo ta wawka juz z Toba długo w takim stanie co nie?
-
Takiego kalsyka tak niszczyc?
a co to 10szt. wyprodukowali?
bez przesadyzmu, jakby to była m20 z 51r to owszem, ale to jest najzwyklejsza sedanka. a dobre v8 nie jest złe :D :P
-
ale to jest najzwyklejsza sedanka
noo ktorych jezdzi przeciez w h.. po ulicach nie?
-
Swoja droga myslalem ze to juz koniec prac bo ta wawka juz z Toba długo w takim stanie co nie?
jak pisałem w pierwszym poście brak czasu i kasy spowodował że od lipca ubiegłego roku nie zrobiłem kompletnie nic. Ale teraz prace idą ostro do przodu. W pierwszych dniach maja powinny się pojawić fotki gotowego tyłu do linii słupków "c" a może i ktróryś próg zdążymy ogarnąć.
A co do zachowania oryginalności to jestem przeciwnikiem "poprawiania" fabryki przekłądania silników itp.