FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Bomber w Maj 16, 2009, 23:01:14 pm
-
Mam problem z LPG, otóż samochód strasznie muli do 2tyś obrotów. Po przekroczeniu tych obrotów wszystko jest ok. Polecono mi przeczyścić elektrozawory(wogóle dziwnie z nimi jest bo po przełączeniu na awaryjne odpalanie z LPG załączają się dopiero po kręceniu rozrusznikiem a przecierż powinny się otworzyć zaraz po samym przełączeniu przyciskiem). Przeczyścić, przeczyściłem ale zwykłą szmatą. Jak to zrobić w inny sposób? Benzyna ekstrakcyjna? Próbowałem też czyścić filterek gazu(ten z metalową kulką która zbiera opiłki) ale był względnie czysty. Jest gdzieś jeszcze jakiś filterek do przeczyszczenia? Na PB wszystko jest gites. Dodam że objawy nasilają się gdy motor jest gorący(np. w korku).
-
jaki pojazd, jaka instalacja, do 2 tys to większość zamulona. przy 2000 silnik poloneza ma około 25 KM mocy.
-
I praktycznie zero momentu...
Polonezem jeździ i rusza się powyżęj 2000RPM....
A przyśpiesza powyżej 3.5K RPM....
-
Sorry. Plus GSI, instalacja POLGAS. Może źle napisałem z tym że jest zamulony-po prostu wogóle nie wchodzi na obroty. Jak dłużej postoi w korku to nie można nim ruszyć i trzeba przełączyć na benzynę. Pedał gazu do połowy a on ma może z 1200 obr/min.
-
Aaaaaa to zupełnie inna sprawa... zamulony a nie wkręca się to co innego.
Kolego. kiedy ostatnio zaglądałeś do parownika ? Może najwyższy czas wymyć parownik, wymienić membrany i wszystkie gumki i oringi, poskładać i pojechać na regulację ?
-
Tak, parownikowi napewno należy się wymiana z tym że inną sprawą są te elektrozawory które załączają się dopiero po kręceniu rozrusznikiem. Nie chodzi tu o odpalanie z gazu tylko wydaje mnie się że powinno je być słychać przy przełączaniu przycisku na centralce.
-
To normalne ze elektrozawory wlaczaja sie dopiero po kreceniu... inaczej miałbyś wielkie jebut. Wykonaj próbę:
Włącz zapłon na 2-3 sekundy, nastepnie wylacz i szybko włącz spowrotem.
Zawory powinny sie otworzyc na 1-2 sek.
Zawory maja sie zalaczac dopiero przy kreceniu rozrusznikiem.
-
Taaaakie buty. Ok, dzięki. Aha, jak dobrać właściwy zestaw naprawczy do parownika POLGAS?
-
Poszukaj na allegro i zamów.
Ale widze że nie ma... i tu jest kicha... DO lovato chodzą po 40zł... a tutaj.. no musisz rozebrać.. bo ciort wie co to.
-
Tego nie wiem. Trzeba popytać u gaziarzy albo u producenta.
http://www.polgas.pl/
-
Korzystając z okazji mam jeszcze jedno pytanie: Czy to normalne że przy kręceniu rozrusznikiem, z przyciskiem w pozycji "Awaryjne odpalanie z lpg" normalne jest to że z parownika wydostaje się gaz? Wręcz "sika" na obudowę flitru powietrza znajdującego się nieopodal.
-
Yyyyy czy ty jesteś kaskaderem (czy przepraszam za określenie i naprawde nic do ciebie nie mam tylko tak po przyjacielsku potraktuj to jako przyjacielsko-koleżeńskiego szturchańca) DEBILEM ? Czy ty chcesz wysadzić kogoś w powietrze lub spalić samochód ?
TO NIE JEST NORMALNE (przynajmniej tak twierdzi większość znanych mi postaci) i powinno się to zlikwidować jak najszybciej !
P.S. Ksywa pasuje.... ;)
-
Stingerek ma rację chcesz wyleciec w powietrze???
-
Spokojnie, normalnie na gazie wszystko paca ok. Tylko to odpalanie z gazu :lol: A co do strony POLGASU to nic tam nie działa-"Żegna się dupa ze sraczem, już się więcej nie zobaczem..."
-
mysle ze aby uniknac problemu na przyszlosc najlepszym rozwiazeniem byla by zamiana parownika, poszukac na szrocie moze cos wyciagniesz ?
a teraz niech sie wypowiedza inni czy taka operacja jest mozliwa zwazywszy na inne aspekty typu podlaczenie lub sterownik :oops:
-
Najlepiej kupić nowy parownik, koszt poniżej 200 zł. Wystarczy taki 75kW do OHV 1.6.
Zamontować, pojechać na regulację i po kłopocie :)
-
Masz ręczną regulacje na węzu od gazu czy silnik krokowy?