FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => CAŁA POLSKA => Wątek zaczęty przez: bisz w Maj 23, 2009, 09:13:35 am
-
Pytanie mam takie, zlecone mi przez kogos, wiec zlecam je dalej. otóż...
ile na tamtejsze pieniądze w roku 1990 kosztował mniejwięcej nowy fiat 125p ?
-
50000 mln?
-
Nic nie kosztował bo nie był dostępny. :P
FSO 1500(125p)-
Wiem tylko że stosunkowo niedużo jak na niego bo w wyniku urynkowienia padła sprzedaż.
-
Mam resztki rachunku uproszczonego na Fiata 125p (właściwie FSO 125p 1600 ) z 1991 roku w wersji berlina , kolor niebieski przystosowany odrazu pod nauke jazdy. Kupowany był przez osrodek szkolenia kierowców (Miał odrazu zestaw pedałów dla instruktora , oznaczenia zewnetrzne , dodatkowy zestaw kontrolek kierunkowskazów , swiatel itp dla instruktora) . Cena na rachunku 69 900mln. Nie wiem ile "cywilny" Fiat mógł kosztowac ale mozliwe ze troche mniej.
Ech tyle mi pozostało tylko po tym fiacie :cry: , jezdzil do 1997 roku kiedy w czasie powodzi zostal zalany. Dodam ze przed powodzią w komisie jak stal to był wystawiony za 4 500zł.
-
Mój Polonez 1.5 GLI w 1994 roku w Polmozbycie kosztował juz 149.042.500zł :)
-
Cena na rachunku 69 900mln
Sterciu nalezaloby napisac 69 milionow 900 tysiecy złotych bo chwile musialem popatrzec w te cyferki :)
To ja dla ciekawosci dodam ze Poldorover w lakierze metalic L122 w lipcu roku 96 kosztowal 24500 zl :)
-
To ja dla ciekawosci dodam ze Poldorover w lakierze metalic L122 w lipcu roku 96 kosztowal 24500 zl
To jakby niedużo ;) Potem chyba plusy w niektórych wersjach kosztowały drożej... W 96 roku, za swoje pierwsze oszczędności kupiłem aparat fotograficzny, kosztował bodajże 160zł :)
-
No plusy w 97 roku kosztowaly podobnie bo kumpla GLI kosztowal chyba 21000, Plusorover chyba tez okolo 24000, a najlpesze jest to ze GSI byl o 1000 zl drozszy od rovera. Nalezy wspomniec ze GSI mial w standardzie wspome, a rover nie. Tak czy inaczej cena silnika GSI byla na poziomie rovera, co swiadczyc moglo o bardzo duzym koszcie produkcji silnikow OHV GSI, albo glupocie dzialu finansow i marketingu z FSO.
-
To ja dla ciekawości powiem, że moj poldorover zakupiony 2.03.95 w polmozbycie zielona góra kosztował 19.520zl w podstawie a 941zl dopłacono za katalizator, lakier metalik, blokade skrzyni i opony 185/70 :) razem 20.461zl
-
Szkoda że już poldków nie produkują :( Kupiłbym sobie nowego z klimą
-
Za DF-a z 1991 kombi 2-miesięcznego z przelotem 2000km ojciec dał 35 mln zł.
Auto było gołe (bez obrotomierza, radia), miało tylko ocynkowane blachy.
Polonez 1.9 GLD w lutym 1997 kosztował 25000zł (radio i alarm z odcięciem)
1.6 GLI 23tys
1.4 GLI 26 tys
Po 2 miesiącach weszły plusy i były o ok 2000 tańsze.
1.6 GLI 21 tys
1.4 GTI 23 tys
1.9 GLD 28 tys :!:
-
jimo#1921, nie wszystkie. Ten był kupiony od pracownika FSO.
-
Listopad 1993 Caro 1.6 GLE - 109 000 000 zł
-
Wyciągnąłem właśnie cenniki, jeden z 1996 roku, drugi z 1997.
W 96 roku ceny kształtowały się następujaco:
Caro:
1.6 GLI - 20 740 zł
1.4 MPI - 26 240 zł
1.9 GLD - 25 440 zł
Atu:
1.6 GLI - 22 740 zł
1.4 MPI - 27 640 zł
Jako ciekawostkę podam ceny kilku wybranych elementów wyposażenia dodatkowego...
Klimatyzator ALEZ(pierwszy raz o tym słyszę) - 4 400 zł (jest nieczytelne, może być też 1 400 zł ale chyba ta pierwsza cyfra to jednak 4).
Wspoma - 1 400 zł
Popychacze hydrauliczne - 130 zł
ORICIARI bez malowania 1 190 zł
Podgrzewane fotele - 260 zł
Elektryka szyb - 490 zł
Ogólnie dla cennika ważnego od 27 XII 1996 roku lista opcji jest dość długa... No ale wiadomo, abs-ów, airbagów nie znajdziemy :D
Co do plusów...
Caro+ 1.6 GSI(ale opisane jako wtrysk BOSCH) 22 600 zł
Atu + w tej samej wersji - 23 900 zł
Lista opcji dużo krótsza...
-
Cena na rachunku 69 900mln
Sterciu nalezaloby napisac 69 milionow 900 tysiecy złotych bo chwile musialem popatrzec w te cyferki :)
)
dzieki za poprawkę ;) , wsumie tamte "pieniądzory" były dawno a wiec mozna powiedziec pamiec co do nich coraz bardziej zawodzi ;).
ale pamietam czasy jak guma do zucia DONALD kosztowala 20zł :D. A jak sie dostało od babki 50 000zł to był szał cial :D. Dodam ze to równowartosc jak dobrze teraz przeliczam 5zł :D.
A wracajac do tematu to jak juz gdzies kiedys skany faktury wrzucalem , POLONEZ CARO z 1994 roku z silnikiem 1.6 GLE - 131.760.000zł.
Znalazłem tez liste i fakture wyposazenia dodatkowego które po zakupie bylo dokladne.
Instalacja gazowa - 15 000 000zl.
Pokrowce siedzeń - 3 000 000zł.
Felgi aluminiowe 5 sztuk - 10 000 000zl.
razem dodatkowo do w/w kwoty za auto - 28 000 000zł.
Wychodzi na to ze instalacja gazowa - 1500zł
pokrowce - 300zł :shock: (mam te pokrowce do teraz i teraz takie same nowe chińskie moze by kupil za góra 30zł /kpl :roll: )
alu felgi - 1000zł.
Polonez Caro Plus 1.4 w 1997roku nowy kosztował 25 300zł
wyposazenie dodatkowe jakie posiadał fabrycznie - wspomaganie kierownicy , kolor metalic , instalacje gazową
-
To są dane chyba z 2002r.
POLONEZ ATU PLUS
1.6 GSI wsp. ukł. kierowniczego, wtrysk wielopunkt. DELPHI 26 550,00 zł
Stosowane dopłaty nie znajdujące się w pakietach do samochodów Daewoo Polonez
- lakier metalizowany 800,00 zł
- fabryczna instalacja gazowa 2 200,00 zł
Wszystkie ceny zawieraja podatek akcyzowy (dotyczy samochodów osobowych)oraz podatek VAT
POLONEZ CARO PLUS
1.6 GSI wsp. ukł. kierowniczego, wtrysk wielopunkt. DELPHI 25 700,00 zł
Wybrane wyposażenie do samochodu Polonez
- lakier metalizowany 800,00 zł
- fabryczna instalacja gazowa 2 200,00 zł
POLONEZ KOMBI
1.6 GSI wsp. ukł. kier., wtrysk wielopunkt. DELPHI
30 350,00 zł
Wybrane wyposażenie do samochodu Polonez
- lakier metalizowany 800,00 zł
- fabryczna instalacja gazowa 2 200,00 zł
dae te są ze strony http://www.fso-sa.com.pl/samochody/polonez/polonez.html?http://www.fso-sa.com.pl/samochody/polonez/cennik.html