FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: wito w Maj 26, 2009, 21:01:00 pm
-
Witam kolegów, ostatnio na trasie w aucie zaczęło śmierdzieć paliwem. Po dłuższych oględzinach wydumałem ze paliwo prawdopodobnie (nie jestem pewien) cieknie na połączeniu listwy z wtryskiwaczem lub z regulatora ciśnienia. I tu moje pytania:
Jak jest rozwiązana kwestia uszczelniania wtryskiwaczy z listwą simering czy co ?
Jak wtryskiwacze są zamocowane w kolektorze ?
Czy to typowa bolączka GSI ?
Jak sie do tego zabrać aby robota poszła szybko i sprawienie nie chce auta "wyłączać" na zbyt długo.
Za odpowiedzi z góry dziękuje. Pozdrawiam
-
Może to co u mnie:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=17664&highlight=listwy
-
no właśnie wężyk nie ma nawet najmniejszego pęknięcia, jeszcze jutro z rana to oblukam ale wąż raczej odpada.
-
pozginaj wezyk i zobacz.
Polaczenie powinno byc na gumowych oringach.
-
wymontowałem całą listwę wtryskową z auta i rozebrałem na czynniki pierwsze. wszystkie oringi w idealnym stanie żadnych uszkodzeń te od wtryskiwaczy i regulatora ciśnienia, chciałem profilaktycznie wszystkie wymienić ale nie ma szans takich zdobyć więc wszystko dokładnie wyczyściłem i poskładałem przy użyciu płynu do naczyń aby uszczelniacze dobrze się ułożyły. odpaliłem auto troszke pocykało na wolnych, narazie żadnych niepokojących zapachów. zobaczymy jak będzie po przejażdżce. pozdro
[ Dodano: 29 Maj 2009 17:20 ]
jak wyżej napisałem problem z wyciekiem zażegnany, niestety coś znowu sie skaszaniło. pojechałem dziś do szkoły jakieś 15 km, wszystko było ok dopiero w połowie drogi powrotnej zaczęło strasznie szarpać lewarkiem zmiany biegów silnik stracił moc pojawiły sie wibracje i charakterystyczne prychanie z wydechu jakby nie pracowały wszystkie cylindry. Pierwsze podejrzenie to wtrysk bo przy nim grzebałem, ale najpierw profilaktycznie wyczyściłem świece sprawdziłem kable, następnie przy użyciu jednego kabla sprawdzałem po kolei czy odpala na każdym cylindrze, okazało sie ze odpala czyli wszystkie gary prawdopodobnie dostają paliwo... nie mam pojęcia co go może boleć :( pomocy !