FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: davidek w Maj 29, 2009, 13:39:37 pm
-
Siemka wszystkim...
Kupiłem sobie ostatnio poloneza 1.6 caro z 95 roku... Niestety jest on dla mnie za słaby z racji tego że przez ostatnie 4ry miesiące jeździłem BMW e30 325i.... Niestety BMW dostało potężnego strzała w dupe i nie nadaje się do jazdy.... I ostatnio jakos tak mi pprzyszedł do głowy pomysł zeby włożyć silnik od bety do poldka....
Pomysł jest szalony wiem... Ale planuje poldka zrobić do driftów.... Jeżeli jest ktokolwiek kto by wiedział coś na temat przekładki tego typu to prosze o priva... Dzienx z góry za zainteresowanie się tematem :D
P.S. Z góry zaznaczam ze nie chce słuchać komentarzy że jestem dresem że chce mieć poloneza który będzie rwać asfalt i będe mógł na wsi wyrywać wszystkie panienki. Tak jak wyżej napisałem zalezy mi na tym żeby przygotować go do driftów... Zdaje sobie też sprawe że musze obspawać całą ramę itd itp... W związku z tym prosze o konkretne informacje.... Dzięki... Pozdrawiam
-
a ty myslales ze nie robili takich polonezow?? napewno ktos w Polsce robil taki zabieg. Ja slyszalem o DF z 2.0 od BMW. Mysle ze te 2.5 litra tez sie tam zmiesci. Pomysl dobry tylko pytanie czy to w ogole bedzie istniec w rzeczywistosci :roll:
-
był tez jezdzący polonez 2.5 l 12V motor z bmw
-
Jakis czas temu pojawil sie na youtube filmik z polonezem 2.5 "w akcji" :roll: - link (http://www.youtube.com/watch?v=CEwYPvbUnZQ). Powiem, ze calkiem ciekawie sie to prezentuje. Pytanie jak rozwiazal przeniesienie napedu i w jaki sposob uzyskal ten negatyw z tylu.
-
Był polonez z BMW E36 1.8 oraz z M20B25 czyli R6 2.5. Jeżdżacy tylko niestety rozbity na ktoryms tam słupie czy coś.
-
a nie wiecie może czy był to polonez kogoś z forum??? bo przydałoby się pogadać z osobą która miała w tym doświadczenie...
-
1.8 to jeszce ale 2.5 to raczej marny pomysł, moze i niezle by sie zabiarał ale ten silnik jest zacięzki! do wyscigów moze i będzie sie nadawał albo do palenia gumy, ale do driftu to sie nadawac nie będzie nie da rady puscic tego bokiem tego to sie nawet prowadzic nie będzie dało z takim cięzkim przodem, nie czaje po co sie pchacie w takie duze i ciezkie silniki ja bym wrzucił cos mniejszego z suszarka i tyle np. uturbic cos z serii K16 albo silnik z pinto i tez bym miał spokojnie 160 do 200KM
-
Kolego widze że nie czytałeś dokładnie mojego postu... Napisałem że mam rozwalone bmw 325i w posiadaniu... dlatego wpadłem na ten pomysł.... bo nie wydam ani grosza na silnik i skrzynie i inne duperele.... A poza tym sorry ale siedze już dłuższy okres w mechanice i tuningu i wiem że skoro będzie cieżki przód to tył też trzeba będzie dociążyć, co w efekcie zakończy się dodatkowymi kilogramami... Wiec tak naprawde... Prosiłem tylko i wyłącznie o porady typu: co zrobić z mostem czy z łapami skrzyni biegów... Ale nie musiał się oczywiście znaleść ktoś kto będzie się przyczepiał że chce założyć 2,5 litrowy silnik od bmw e30... Czy wszedzie muszą znaleść się tacy ludzie?? Koledze już dziękuje za wypowiadanie się chyba że dasz mi jakieś fakty.... Pozdrawiam...
-
Skrzynię oczywiście dać od BMW, most możesz zaadoptować od VOLVO. Wystarczy dospawać mocowania resorów i zaadoptować końcówkę wału. !!!Most od volvo jest o wiele szerszy, więc będzie trzeba poszerzać nadwozie, aby koła nie wystawały poza ranty błotników.
-
Poszerzenia i tak wchodzą w rachube... Więc o to się nie martwie... Od jakiego Volvo ten most??
[ Dodano: 29 Maj 2009 17:18 ]
tutaj temat o którym juz cisza od dawna, ciekawe jak jego losy
http://www.fsoptk.pl/foru...der=asc&start=0
Z góry dziekuje koledze Sovie za przekierowanie do tego tematu ( nie pomyslałem o tym ze ktoś już wpadł na tak szalony pomysł :oops: )
Zaznaczam ze na przebudowę daje sobie rok z hakiem i lwią część pieniędzy mam już odłożoną więc projekt nie "umrze" za 5 tygodni... na razie powolutku małymi kroczkami chce przygotować bude ( obspawanie, pozbycie się rdzy, odelżenie, poszerzenia właśnie, wspawanie klatki ) myśle że tak na początku października zaczne już zabawe z silnikiem...
-
polonez z filmiku to już dawno kilka razy zmienił własciciela i ostatni go rozwalił kasujac po drodze kolesia w polo wiec po tym polonezie nie bedzie sladu. gdzieś były zdjecia wykonania. niegatyw to złudzenie miał sztywny most
-
Ja tylko zastanawiam się jak chcesz drążek zmiany biegów dać do skrzyni bmw?
-
Ja tylko zastanawiam się jak chcesz drążek zmiany biegów dać do skrzyni bmw?
wyjdzie pionowo w budzie poloneza, skrzynia bmw ma mozliwosc skracania/wydłuzania miejsca wypadania drążka
[ Dodano: 29 Maj 2009 19:12 ]
mozesz tez zaopatrzyc sie w wał napędowy od bmw e30 325e (stara eta) który to jest regulowany na długosc - tak , tak, jest ze tak powiem wsuwany i wysuwany (lecz nie powiem Ci ile dokładnie,ale sporo)
-
Ale mi chodziło żeby zostawić w oryginalnym miejscu co polonez, a nie dawać go koło ręcznego.
-
Nie tylko autor wpadł na tak szalony pomysł, od 1:50 jest taki polonez.
http://www.youtube.com/watch?v=KaljcU9Nlok
-
Coś się będzie kombinować :D
-
Dasz rade...
Wiesz kiedy pojawiaja sie problemy ?
Zawsze znajdzie sie ktoś kto wpadnie na taki popaprany pomysł (jak dla mnie bomba) ale od razu znajdzie sie ktos kto powie ze sie nie da ... i ten ktos tego nie zrobi..
Z drugiej strony zawsze znajdzie sie ktos kto nie wie że sie nie da i to zrobi :)
A dla tych co mówią że "nie da się" "nie rób tego" " to głupie" możesz im pokazać tego linka:
http://www.youtube.com/watch?v=9TBAO2VmI2w
-
Nie wiem jak to u mnie wyjdzie, bo będę kombinował aby wstawić 2.0 115km od opla omegi wraz ze skrzynią. Chyba wajchę będę musiał przełożyć bo wsteczny podnoszony.
Taką omegę A na wtrysku można wyrwać poniżej 1000zł całą tyle że walniętą do klepania. A nam i tak przecież o silnik, skrzynie i osprzęt chodzi.
Kolego, jak będziesz ładować tego potwora 2,5 to rób masę zdjęć bo aż miło się później patrzy jak coś powstaje.
Chodź 2,5 waży i jest duży trochę, ale jak ktoś dał radę to powinno też się udać.
-
Dzieki wam za naprawde miłe słowa... :wink:
Obiecuje że zdjęcia będą się pojawiać z każdego etapu prac....
Na razie kończe zbierać fundusze....
Tak jak pisałem wcześniej... Teraz będzie wzmocnienie budy poprzez obspawanie... Odelżenie go... Powoli będą montowane błotniki laminatowe + maska laminatowa oraz poszerzenia tylnich błotników... Zastanawiam się tylko nad tym czy nie robić przypadkiem przodu od borewicza bo tak jak słyszałem dobrze łapie powietrze w chłodnice... Pozbycie się ognisk rdzy, obniżenie zawieszenia i heble z przodu ( tył na razie sobie daruje bo jest dobry a skoro ma być zmieniany most to nie będe przecież dwa razy wydawać pieniędzy na to samo...
Pozdrawiam :mrgreen:
-
Hmm... nie chcę prowokować ;) Ale już temat wygaszać czy też nie? :D
davidek nie pisz co będziesz robił i w ogóle .... jak jeszcze nie masz na to forsy jeszcze Ci się 15x zmieni koncepcja i figa z tego ;)
-
Temat może zostać zamknięty... Jeżeli wszystko dobrze pójdzie to pod koniec czerwca bede już zakładał temat ze zdjęciami i co i jak więc na tą chwile będe przegrzebywać forum i poszukiwać odpowiedzi na nurtujące mnie pytania a jeżeli nie znajde to będe pytać....
Poza tym jimo pisałem wcześniej że już mam dużo pieniędzy odłożone... zostało mi bradzo mało do dozbierania... :D
P.S. nie prowokujesz :D bo ja rozumiem o co Ci chodzi :D... Do zobaczyska albo na spocie sekcji albo w czerniewicach :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=KaljcU9Nlok
Kurcze nie widzialem tego filmiku...
A chcialem być orginalny:P
no coz powodzenia chłopaki , ja pomalu juz koncze ale jak to bywa nieprzewidziane wydatki mnie spowolnily i to strasznie ::D
oczywiscie mowie o swapie tylko na 1.8 od bmw. Z 2.5 mogłoby byc ciezko ale da sie zrobic;)
[ Dodano: 04 Cze 2009 19:27 ]
(http://img3.imageshack.us/img3/6957/dsc00192w.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00192w.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/5862/dsc00200c.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00200c.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/6654/dsc00201t.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00201t.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/2627/dsc00211ecm.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00211ecm.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/9060/dsc00213s.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00213s.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/7193/dscn5852y.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5852y.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/3664/dscn5854.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5854.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/6816/dscn5915.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5915.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/4711/dscn5916.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5916.jpg)
[ Dodano: 04 Cze 2009 19:27 ]
(http://img3.imageshack.us/img3/6957/dsc00192w.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00192w.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/5862/dsc00200c.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00200c.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/6654/dsc00201t.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00201t.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/2627/dsc00211ecm.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00211ecm.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/9060/dsc00213s.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00213s.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/7193/dscn5852y.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5852y.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/3664/dscn5854.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5854.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/6816/dscn5915.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5915.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/4711/dscn5916.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5916.jpg)
[ Dodano: 04 Cze 2009 19:29 ]
(http://img3.imageshack.us/img3/6957/dsc00192w.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00192w.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/5862/dsc00200c.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00200c.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/6654/dsc00201t.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00201t.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/2627/dsc00211ecm.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00211ecm.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/9060/dsc00213s.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dsc00213s.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/7193/dscn5852y.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5852y.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/3664/dscn5854.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5854.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/6816/dscn5915.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5915.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/4711/dscn5916.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/my.php?image=dscn5916.jpg)
[ Dodano: 04 Cze 2009 19:30 ]
kurcze jakies duble mi sie wkradły sorki;P
[ Dodano: 04 Cze 2009 19:35 ]
http://www.youtube.com/watch?v=_gzirbQeEsg
-
davidek, nie wiem czy juz sie to pojawilo, ale jednym z wlascicieli tego R6 byl kolega Kihas.
-
http://img3.imageshack.us/i/dscn5854.jpg/
To zdjęcie widziałem już ... conajmniej 3 miesiace temu...
-
I jak się mają prace?
-
Kolego a podpowiedź mi bo mam zamiar również robić swapa tyle że z silnikiem od omegi coraz bardziej niechętnie myślę o oplowskim wynalazku.
Myślę również nad m20b20 albo m52b20 (wszystko zależy od kasy).
I mam takie pytanko silnik betki wszedł bez problemu? Skrzynia też w tunel się zmieściła?
No i co z gałką zmiany biegów?
-
Kolego a podpowiedź mi bo mam zamiar również robić swapa tyle że z silnikiem od omegi coraz bardziej niechętnie myślę o oplowskim wynalazku.
Myślę również nad m20b20 albo m52b20 (wszystko zależy od kasy).
I mam takie pytanko silnik betki wszedł bez problemu? Skrzynia też w tunel się zmieściła?
No i co z gałką zmiany biegów?
odpisywałem juz i nie mam zamiaru sie powtarzac, PS. CZEMU NIE 2.5l?
-
Ciężko znaleźć dobre 2.5L które nie jest upalane, a jak już jest to kosztuje sporo $. Duzo łatwiej znaleźć dobre 2.0 które w dodatku jest tańsze, ponieważ wszyscy wymieniają na większe pojemności :) a w polonezie takie M52B20 spokojnie by wystarczyło -jedyny problem to taki ze są to silniki R6 i są bardzo długie, duże i ciężkie jak na Fso
-
co do 2.5 masz racje,ciężko znalezc dobre, wiec zamiast 2.0 wolałbym 2.7l ete, dynamika nie do porównania,spalanie mniejsze,wymiary te same, mozliwosc podkręcenia tania i banalna
-
Ciężko znaleźć dobre 2.5L które nie jest upalane, a jak już jest to kosztuje sporo $. Duzo łatwiej znaleźć dobre 2.0 które w dodatku jest tańsze, ponieważ wszyscy wymieniają na większe pojemności :) a w polonezie takie M52B20 spokojnie by wystarczyło -jedyny problem to taki ze są to silniki R6 i są bardzo długie, duże i ciężkie jak na Fso
2 litry to r6? Mnie się wydawało że 2.0 to jeszcze r4.
-
2,5l hmmm mialem taki plan ale spalił na panewce;P
chyba sie wystraszyłem jego gabarytu i wagi heheh.
Ale w miare jedzenia apetyt rosnie, buda bedzie przyszykowana a zatem kto wie co bedzie za dwa lata:P ,
osobiscie3 wyrywałem serduszko 2,5 z e36. igła sztuka. ale chyba troszeczke przy ciezki do polunka;P
-
Ciężko znaleźć dobre 2.5L które nie jest upalane, a jak już jest to kosztuje sporo $. Duzo łatwiej znaleźć dobre 2.0 które w dodatku jest tańsze, ponieważ wszyscy wymieniają na większe pojemności :) a w polonezie takie M52B20 spokojnie by wystarczyło -jedyny problem to taki ze są to silniki R6 i są bardzo długie, duże i ciężkie jak na Fso
2 litry to r6? Mnie się wydawało że 2.0 to jeszcze r4.
były,ale nie licz na to ze takie cos znajdziesz ,a jak juz to za cene 15x ohv do poldka :)
-
2,5l hmmm mialem taki plan ale spalił na panewce;P
chyba sie wystraszyłem jego gabarytu i wagi heheh.
Ale w miare jedzenia apetyt rosnie, buda bedzie przyszykowana a zatem kto wie co bedzie za dwa lata:P ,
osobiscie3 wyrywałem serduszko 2,5 z e36. igła sztuka. ale chyba troszeczke przy ciezki do polunka;P
A możesz odpowiedzieć na pyt. z poprzedniej strony?
-
Silniczek pasuje lacznie ze skrzynia. Problemy zaczynaja sie na pochyleniu go;P "mowie o kolektorze wydechowym i dolnej czesci miski olejowej" Ja w moim m40 zastosowalem miske z m42 troszke przespawalem i jest git. Skrzynia w tunelu przytulila mi sie do lewej strony ale troche miesca wywalczył młotek:P. Belke łaczaca wahacze musialem przesunac na rzecz owej miski z m42.Drazek zmieny biegow mozna regulowac. U mnie tak walczylem z nim ze jest umocowany w fabrycznym miejscu i pod takim samym skosem. Drazek stabilizatora jest od seata przykrecany bezposrednio od wasow bo ten co był troszke mi przeszkadzał. Altek przerzucilem na druga strone bo w jego miejsce poszła pompa od wspomy.
W czoraj skonczylem z mostem, spiolem pierwszy wyjazd budą na ulice, parenascie metrow tu i tam i sie rozpadło chyba lozysko oporowe hehheh:D:D:D
[ Dodano: 28 Cze 2009 19:56 ]
Silniczek pasuje lacznie ze skrzynia. Problemy zaczynaja sie na pochyleniu go;P "mowie o kolektorze wydechowym i dolnej czesci miski olejowej" Ja w moim m40 zastosowalem miske z m42 troszke przespawalem i jest git. Skrzynia w tunelu przytulila mi sie do lewej strony ale troche miesca wywalczył młotek:P. Belke łaczaca wahacze musialem przesunac na rzecz owej miski z m42.Drazek zmieny biegow mozna regulowac. U mnie tak walczylem z nim ze jest umocowany w fabrycznym miejscu i pod takim samym skosem. Drazek stabilizatora jest od seata przykrecany bezposrednio od wasow bo ten co był troszke mi przeszkadzał. Altek przerzucilem na druga strone bo w jego miejsce poszła pompa od wspomy.
W czoraj skonczylem z mostem, spiolem pierwszy wyjazd budą na ulice, parenascie metrow tu i tam i sie rozpadło chyba lozysko oporowe hehheh:D:D:D
-
Belke łaczaca wahacze musialem przesunac na rzecz owej miski z m42
Jak to przesunac? :shock:
-
fleks młotek i jedziesz a tak powaznei to tez sie zastanawiam jak mozna belke przesunac ?? masz jakies zdjecia tego ??
-
przypuszc zam ze bez molota sie nie obecszlo ale jak mozna przsunac belke przdniego zawiesznia? Przeciez to elment zawieszenia, spoko podciac troche rozumiem ale przesunac?
-
fleks młotek i jedziesz a tak powaznei to tez sie zastanawiam jak mozna belke przesunac ?? masz jakies zdjecia tego ??
przypuszc zam ze bez molota sie nie obecszlo ale jak mozna przsunac belke przdniego zawiesznia? Przeciez to elment zawieszenia, spoko podciac troche rozumiem ale przesunac?
Widać ze mało jeszcze widzieliście :wink: Belkę zostawiasz w "normalnym" miejscu przykręcona do budy a przerabiasz sam środek w komorze silnika- np przespawasz za pomocą dorobionych elementów tak aby była niżej coby cala miska(i silnik) się zmieścił na wysokość. Sam osobiście na coś takiego bym się nie zdecydował -wolałbym przerabiać miskę lub wyciąć maskę -no ale do odważnych świat należy :mrgreen:
-
Przerobke o ktorej mowisz widzialem jak ktos zamieszczal fotki z montazu silnika Volvo do Poloneza. Zmylilo mnie to "przesuniecie" :P
-
Witam po tak długim czasie ciszy... Samochód przechodzi obecnie zmiany blacharskie... łatanie dziur obspawanie ramy... dziś jade po tylnią szybe z plexi i boczne trójkąty oraz boczne tylnie... W niedziele zostaną ukończone prace spawarskie... Obecnie założony kubełek dla kierowcy... Wywalona butla gazowa oraz wytłoczki z dachu, drzwi i wszystko... Czekam na kierownice momo racing z nabą... Czekam na białą farbe.. Przygotowane do założenia są już chlapacze firmy sparco... Założone zostały heble brembo ferodo na przód i zastanawiam się na tą chwile co na tył... Samochód poszedł do żyda ( mówię o e30 325i )... Zastanawiam się nad silnikiem i chyba standardowo włoże 2.0 dohc od forda bądź 1.8 od bmw 318i z przełożeniem głowicy od ety jeżeli nic nie pochrzaniłem :D ).... teraz mam malutki zastój... zdjęcia czekają na obróbke i wrzucenie na serwer... Więc jeszcze trochę będziecie musieli poczekać na fotoreportaż ( pracuje codziennie od 10 do 18tej a reszte czasu zajmuje życie warsztatowe :D )... Z racji poziomu wykonywanych rzeczy nie bede w stanie pojechać na czerniewice czego bardzo żałuje...
-
Witam po tak długim czasie ciszy... Samochód przechodzi obecnie zmiany blacharskie... łatanie dziur obspawanie ramy... dziś jade po tylnią szybe z plexi i boczne trójkąty oraz boczne tylnie... W niedziele zostaną ukończone prace spawarskie... Obecnie założony kubełek dla kierowcy... Wywalona butla gazowa oraz wytłoczki z dachu, drzwi i wszystko... Czekam na kierownice momo racing z nabą... Czekam na białą farbe.. Przygotowane do założenia są już chlapacze firmy sparco... Założone zostały heble brembo ferodo na przód i zastanawiam się na tą chwile co na tył... Samochód poszedł do żyda ( mówię o e30 325i )... Zastanawiam się nad silnikiem i chyba standardowo włoże 2.0 dohc od forda bądź 1.8 od bmw 318i z przełożeniem głowicy od ety jeżeli nic nie pochrzaniłem :D ).... teraz mam malutki zastój... zdjęcia czekają na obróbke i wrzucenie na serwer... Więc jeszcze trochę będziecie musieli poczekać na fotoreportaż ( pracuje codziennie od 10 do 18tej a reszte czasu zajmuje życie warsztatowe :D )... Z racji poziomu wykonywanych rzeczy nie bede w stanie pojechać na czerniewice czego bardzo żałuje...
oo a ile ciekawe to kosten? za to z 10 poldkow bys se kupil
-
Szczerze powiem ze w pierwszym etapie silnik siedzial ale nie bylo zawieszenia. Po czym podczas silowania sie z zawieszeniem zaczelo brakowac mi miejsca na drazki kierownicze i ta srodkowa belke....
Jakoś dało rade wszystko poupychać.
Tam jest tyle pracy juz wykonene i jeszcze do wykonania ze hoho ale powiedzmy ze fura juz o własnych silach sie toczy:D
Mogłem zostawic miske orginalna, ale pochylic silnika nie mogłem za bardzo bo misa mi sie opierała o podłoznice a spawac alu jeszce nie umialem. Natomiast misa z m43 ma zagłebienie od strony drazkow kierowniczych i prawie pasila.... " ja opanować spawanie alu;P przerobic swoj sprzet " wycialem fragment miski tam gdzie wadzila i juz dziala uklad kierowniczy jak powinien;P najwyzej wroce do orginalnej miski i tez ja przerobie.
Do maski mam : ok 3cm gora silnika a do gleby tez nie za tego z miejscem.
(http://img27.imageshack.us/img27/4008/dscn5873w.th.jpg) (http://img27.imageshack.us/i/dscn5873w.jpg/)
[ Dodano: 02 Lip 2009 21:44 ]
zauwazcie ze jeszcze na tej fotce brak jest belki........
-
podłuznice jeszcze się nie rozjechały?
-
A dlaczego mialy sie rozjechac? Silnik wisi w powietrzu( na zdjeciu) a podluznice sa na tyle mocne ze nie moga sie rozjechac nawet jesli zamontowalby silnik bez belki zawieszenia. Ta belka nie trzyma podluznic tylko zawieszenie. Chociaz ja balbym sie takiej ingerencji w belke. Wolalbym kombinowac z miska.
-
Bać sie mozna wszystkiego;P po spieciu mostu i wyjechaniu na swiatło dzienne.
Pozamiatałem troche i chyba to co tam wydumałem zda egzamin. Ale wszystko wyjdzie wpraniu jak juz sie zacznie nim smigac na dobre.
-
I jak się mają prace?
-
no właśnie, jak idzie, bo ja równiez w przyszłości zastanawiam się nad swapem silnika w polonezie