FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Padi w Czerwiec 16, 2009, 21:36:54 pm
-
Witam...
Może i tanie to to nie jest (439pln), ale czy legalne.... Co na taki zestaw powiedzą Niebiescy...
Proszę o opinie!
-
powiedzą....poprosimy dowód rejestracyjny...i już nie oddadzą...brak spryskiwaczy i układu samopoziomowania
-
powiedzą....poprosimy dowód rejestracyjny...i już nie oddadzą...brak spryskiwaczy i układu samopoziomowania
też mi to na myśl przychodzi
-
Zapomnij o dowodzie. Chcesz to ci sprzedam komplet nówki, razem z żarówkami, plug&play
Używane w BMW E36 Coupe przez mojego brata.... przez 4 dni :) Nawet nie wiesz jak szybko je wymontował przy panach policjantach :)
chcesz kupić ? Oddam za 300zł :D
-
Jeśli już xenony to przydałoby się to zrobić na soczewkach, do tego dorzucić spryskiwacze reflektorów i elektryczna regulacje. Samopoziomowanie można zrobić, WKLIW może kiedyś napisze co i jak. :wink:
-
Ale wtedy nie masz na lampy homologacji = zabranie dowodu przy pierwszej kontroli i za chiny ludowe nikt legalnie przeglądu ci nie podbije.
Niestety, ale każdy wie że ksenonów w poldku nie ma nie było i nie będzie.
Musiałbyś kupić CAŁE LAMPY z homologacją przystosowane do ksenonów.
Pomijam kwestię legalności i uważam że NIE POWINNO SIĘ TEGO ROBIĆ z tego względu że taki co se to montuje.... to ludzi oślepia później na drodze.... ale we wsi robi niezły szoł :)
-
Niestety, ale każdy wie że ksenonów w poldku nie ma nie było i nie będzie.
Musiałbyś kupić CAŁE LAMPY z homologacją przystosowane do ksenonów.
Pomijam kwestię legalności i uważam że NIE POWINNO SIĘ TEGO ROBIĆ z tego względu że taki co se to montuje.... to ludzi oślepia później na drodze.... ale we wsi robi niezły szoł :)
No to w temacie już pozamiatane :-) Dziękował :P
-
Niekoniecznie.. jeździł poldek na ksenonach.. ale jak to zrobił.. nie mam pojęcia.
-
MarcinOBR też jeździ i jakoś jeszcze ma dowód ;) Zależy na kogo trafisz podczas kontroli :]
-
zawsze mnie dziwi ten układ spryskiwaczy po cholerę taki wymóg? przecież od samego spryskania jeszcze nigdy się lampa nie umyła... :roll:
no i kwestia taka że lampa z homologacją na Xenony ma oznaczenie homologacyjne E1
w poldku Xenonów oczywiście nie mam ale tym jeżdżę rekreacyjnie i do pracy do jazdy na co dzień mam auto z xenonami i ciężko się przyzwyczaić do normalnych świateł po wsadzeniu zada do poldasa
-
światła w Polonezie są wystarczająco mocne, należy tylko dobrze je wyregulować.
-
Można do tego założyć dobre żarówki H4 (ja mam OSRAMY) i jest gitara.
-
przecież od samego spryskania jeszcze nigdy się lampa nie umyła
Umyła umyła, spryski w xenonach są wysokoociśnieniowe. Mają takie ciśnienie, że rozprysk ochlapuje osoby stojące za samochodem. :mrgreen:
Żarówki halogenowe choćby nie wiem jakie (mowa o H4 55W) i tak nie zaświecą tak jak xenony. Na Czerniewicach z Marcinem pokażemy ło so chosi. :wink:
-
No to bardzo ciekawe, bo xenon z soczewką i dobrze wyregulowany nie oślepia.
CO jest świętą prawdą , ja mówię natomiast o ludziach którzy poprostu wsadzają żarniki ksenonowe do zwykłej lampy i "paczajom jak im ładnie na drodze na biało świeci" :)
Prawidłowo zamontowany i wyregulowany oraz eksploatowany reflektor z "napędem" ksenonowym oczywiście że jest lepszy od zwykłych lamp (daje bardziej równomierne i bielsze swiatło) nie mniej jednak lampy w polonezie to jedna z niewielu rzeczy ktore sie FSO udały.. bo długie w połączeniu z halogenami przednimi i ksenonów nie potrzeba bo daje to taką ścianę światła że głowa mała :)
-
Mają takie ciśnienie, że rozprysk ochlapuje osoby stojące za samochodem. :mrgreen:
to ja mam chyba jakieś z Tesco :roll: :mrgreen:
-
No to bardzo ciekawe, bo xenon z soczewką i dobrze wyregulowany nie oślepia.
CO jest świętą prawdą , ja mówię natomiast o ludziach którzy poprostu wsadzają żarniki ksenonowe do zwykłej lampy i "paczajom jak im ładnie na drodze na biało świeci" :)
Prawidłowo zamontowany i wyregulowany oraz eksploatowany reflektor z "napędem" ksenonowym oczywiście że jest lepszy od zwykłych lamp (daje bardziej równomierne i bielsze swiatło) nie mniej jednak lampy w polonezie to jedna z niewielu rzeczy ktore sie FSO udały.. bo długie w połączeniu z halogenami przednimi i ksenonów nie potrzeba bo daje to taką ścianę światła że głowa mała :)
zwłaszcza w wersji 4 x H4 + 2 x 55W H3 :P
-
swiatła w polonezie bywają słabe z kilku powodów
wypalone kostki
brudne szkła (przecieranie lamp po deszczu nie jest przesadą-dużo poprawia)
wypalone odbłysniki(na to pomaga aby wymiana)
stare żarówki kiepskiej klasy(wymieniamy)
żle ustawione światła
w wersji 4X55W osram NB zapomniałem co to słąbe swiatła :) fakt bardzo dużo daje poprawna regulacja. a że nowe lampy starego typu kosztują po 25zł sztuka :D
-
.. to warto skorzystać. Skoro już przy lampach jestesmy to właśnie, ja mam jakieś zwykłe żarówki włożone (lampy 100% sprawne i ustawione jak trzeba) jakie żarówki polecacie ? Zależy mi na trwałości.
-
jezeli na trwałosci to zdecydowanie nowe zwykłe
wszystkie mocniejsze wykańczają sie gdzieś w okolicach roku (zalęzy od ilości pokonywanych km)
zaleca się wymiane żarówek max co 2 lata nawet jezeli swięcą bo tracą na jasności
swoje zmieniam co roku
-
Co roku ? Kurcze... ja wymieniam średnio jedną na pół roku (tyle wytrzymuja)
Myslalem ze to nienormalne. A tu widze że kazda mocniejsza bedzie mniej trwała.
Chyba zostane przy tym co mam.
-
zwykle H4 u mnei wytrzymują rok a pozycyjne to sie czesto przepalają bo gdzies mam zwarcie jak nacisne hamulec to kontralka swiatel przepalonych sie włącza i slabsze zarowki apdają ;[
-
jakie żarówki polecacie ? Zależy mi na trwałości
Już był temat na ten temat, proszę:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=20102