FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Gandziorz w Czerwiec 19, 2009, 03:09:38 am
-
Witam,
Na wielu forach odnośnie tuningu m.in. streetracing.pl dużo jest napisane o wtryskach.
Głównie ich wymiana to konieczność z powodu głębszych modyfikacji np. turbiny itp.
Co dałoby w takim polonezie wymiana wtryskiwacza na większej przepływności?
I jaką przepływność ma wtrysk gli? 250cc?
-
bedzie go zalewac
w zaleznosci ile wiekszydasz. w gli seryjnym da to aby zwiekszenie spalania. gdybys probował zastosować dwie podwójne przepustnice i podwójny wtrysk mialo by to sens inaczej dajac wiecej paliwa a tyle samo powietrza wiele nie uzyskasz
-
no dokładnie sam wtryskiwacz nic Ci nie da potrzebna wieksza przepustnica, sam nad taka mysle, bo z tego silnika spokojnie dałoby sie wykrzesac cos wiecej niz fabryka...
-
Do BOSCHA wystarczy zastosować wtryskiwacz od VW 1.8, temat parokrotnie poruszany na forum. Ktoś z Userów ma taki patent, ale nie pamiętam kto :?
-
Do BOSCHA wystarczy zastosować wtryskiwacz od VW 1.8, temat parokrotnie poruszany na forum. Ktoś z Userów ma taki patent, ale nie pamiętam kto :?
Jak to się przełożyło na osiągi?
-
Wzrosła prędkość maksymalna, spalanie w normie przy normalnej jeździe.
Wtryskiwać jest konkretnie od silnika 1.8 z golfa III/passata na monowtrysku boscha.
-
no tak bo tez bosch, ale tylko sam wtryskiwacz? czy cały wtrysk razem z przepustnica? a nie wie ktos moze czy przepustnica by nie podeszła? wtryskiwacz mi nie wiele daje bo smigam na lpg, seryjna przepustniczka jest trochu mała i jakby cos większego załozyc to mozna by było wyciągnac cos więcej jezeli 1.6 na gazniku miał 87km, kolektor ssacy by mozna ewentualnie troche przefasonowac ale elektryke nie bardzo, wiem wiem ze zwiększy sie emisja spalin ze na trwałosci panewek sie odbije ale mnie to nie straszne :wink:
-
z golfa III/passata
i seata :D toledo/cordoba/ibiza :P
-
no tak bo tez bosch, ale tylko sam wtryskiwacz? czy cały wtrysk razem z przepustnica? a nie wie ktos moze czy przepustnica by nie podeszła? wtryskiwacz mi nie wiele daje bo smigam na lpg, seryjna przepustniczka jest trochu mała i jakby cos większego załozyc to mozna by było wyciągnac cos więcej jezeli 1.6 na gazniku miał 87km, kolektor ssacy by mozna ewentualnie troche przefasonowac ale elektryke nie bardzo, wiem wiem ze zwiększy sie emisja spalin ze na trwałosci panewek sie odbije ale mnie to nie straszne :wink:
87 koni raczej nie uzyskasz... Nawet nie wiadomo czy do mocy równej GSi dojedziesz. Fakt faktem, że zadbane GSi potrafią mieć 84-90. :)
-
a GSi mi sie zbytnio nie widzi, kumpel ma i ciagle narzeka;/
Ma padake to narzeka. :roll:
-
Daj sobie spokój z rzeźbą :D
Zainstaluj mechaniczny w trysk z Audi 1.8
-
ej no nie wie ktos moze czy ten wtrysk podejdzie czy nie? wtrysk z audi to tez rzezba;/ jesli juz to bym załozył gaznik i tyle, najlepiej zrobiłbym swapa, ale mnie chodziło o to czy bez kabinowania np. przez zmiane przepustnicy mozna uzyskac +5KM albo cos bo ta seryjna przepustniczka to ciutek mała :(
-
Jak bys dał wiekszą przepustnice, zrobił wydech, kolektor wydechowy od gsi, dostroił do tego lpg to coś by to na pewno dało.
-
taki mam zamiar :D
-
Nie wiem ile ma przepustnica w OHV ale w roverze przy 1,4 ma średnicę 56mm (pierwotnie zaadaptowane z 2,0 TURBO ROVERA :mrgreen: ). To chyba jedna z największych przepustnic przy silnikach R4. Co ciekawe w fabrycznych Roverach jest 48mm.
NO tyle że zamontować to to rzeźba ale do odważnych świat należy. W sumie to krokowca można zostawić z gli a potencjometr jakoś zamocować na przepuście rovera. Wtrysku raczej nie da się już wtedy zaadaptować więc zostaje LPG Only.