FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: bodzik w Czerwiec 26, 2009, 10:02:15 am
-
Natrysk oleju można zrobić tak jak w fabryce z głównej magistrali olejowej lub z podpór wału. Przejrzę archiwum i dam fotki dysz i miejsca zamontowania.
ile chcesz ładować ten silnik?
(http://img29.imageshack.us/img29/5126/dscf5939.th.jpg) (http://img29.imageshack.us/i/dscf5939.jpg/) (http://img44.imageshack.us/img44/4203/oiljet197.th.jpg) (http://img44.imageshack.us/i/oiljet197.jpg/)
niestety tylko fabryczne dysze z magistrali
-
Chce dmuchnac jeden bar Ujban opowiadał mi sporo o twoim poldku takze wiem ze tez planujesz turbo.Mysle ze 1 bar w zupełnosci wystarczy na osprzecie wtryskowym fiata coupe turbo wszystko powino ładnie chodzic :) a jakie dysze założyć w magistrale zeby to wszystko sprawnie chodziło ??
-
Dysze to najlepiej wyciągnąć z jakiegoś orginalnie zaturbionego silnika fiata/lancii. Jaką turbinkę planujesz? Którąś z fabrycznie montowanych przy tych silnikach czy coś będziesz modził? Przy 1 barze to możesz ok 200 konia wyciągnąć 8)
Ja w swoim planuje kilka ciekawych rzeczy ale zobaczymy co się uda zrealizować.
a że tak jeszcze zapytam głowicę 16v z coupety zakładasz?
-
Nie głowica normalna 8 zostaje mysle ze koło 200 koni bedzie :) co do t urbiny pochodzi ona z lanci delty integrale to jest gartett t5 jesli dobrze pamietam,mysle tez zeby z owej lanci delty integrale wytargac natrysk na denka tłoków zobaczymy jak sie sprawy beda miały :) no i cały czas walcze z napedem bo seryjny jugol czegos takiego nie wytrzyma :) to co ty planujesz za turbo ?? pozdro
-
hm integralki to chyba różnej wielkości t3 i t4 ew. hybrydy. Ja to mam dużo pomysłów na turbo ale na razie nic nie kupuję. Obecnie zajmuję się raczej przygotowaniem infrastruktury pod większe dłubanie (chłodzenie, smarowanie, zawias) i nadaniem odrobiny komfortu maszynie. Obecnie jeżdżę bez wygłuszeń fabrycznych bo za dużo wody filc chłonął i ruda zaczęła się pojawiać na podłodze.