FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Bocian_s#313 w Lipiec 04, 2009, 09:44:47 am
-
Coby nie było marudzenia że na CP robię agtację na rzecz rowera to robię tą sondę tylko na "naszym" forum tematycznym.
Miło będzie jak posiadacze wiekszych K16 się do tego przyznają i podpisą.
Ja jak wszyscy wiedzą mam 1,8 ;).
-
Stinger 1.4
-
Jeszcze 1.4 :)
-
Hmm temat dla tematu, ile będzie K16 dowiemy się na zlocie. Pisać jak wiadomo każdy może, co chce, gdzie i kiedy chce..
-
1.4 ciągle z jakimiś usterkami i problemami :P Miejmy nadzieję że na czerniewice doprowadzę go do porządku.
-
1.8 :P
-
juz poz swapie wiec mam 1.4 ... ale ciagle mało ;p
-
jeszcze nie pod maską, ale mam 1.4 :roll:
-
apetyt rosnie w miare jedzenia :D od marca szczesliwy posiadacz 1.4 pod maska :D
-
od 1,5 roku szczęśliwy posiadacz 1,4 po swapie ale cały czas myślę o 1,8 :D
-
ale liczy sie obecny stan czy to co bylo tez?? obecnie 1.6 :D
-
tylko 1.4
-
1.8 :P
Ale kolega chyba zapomniał kliknąć w ankiecie ;).
-
Niedociągnięcie nadrobione :D
-
Seryjne wspaniałe 1,4 :)
-
Bociek a gdzie opcja 1.1 :)
-
A 1.1 nie jest przypadkiem tylko K8 ?
-
niestety ciagle jesszcze 1.4 :-)
-
A 1.1 nie jest przypadkiem tylko K8 ?
Byly tez DOHC
Sorry , chyba jednak nie. Gdzies musi byc blad bo wikipedia podaje ze byly 1.1 16V, ale faktycznie chyba ich nie bylo. Da sie posadzic glowice 16V na blok silnika 1.1 ale fabrycznych prawdopodobnie nie było
-
ile takie 1,1 16V miałoby KM?
-
Z wielowytryskiem 75. Jeszcze chwila czasu i ja również będę posiadaczem 117konnego K-Series... :mrgreen:
-
Jak na razie 1,4 ale może coś więcej kiedyś zawita :mrgreen:
-
1.4 K-series
i 2.0 T-series :D
-
jeszcze 1.4 :P
-
1.4 pod maską, ale tylko dlatego żeby mieć auto przygotowane pod rovera. jak przyjdzie większa gotówka to będzie 1.8
-
1.6 K-series
2.0 L-series :P
-
1,4
-
1.4 seria narazie wystarcza :P
-
może warto ponowić ankietę:)
-
1.4 MPI 100% oryginalne, nie tylko silnik, ale cały samochód. Co ciekawe, samochód posiada fabrycznie płynny wskaźnik ciśnienia oleju. Nie spotkałem się osobiście z innymi Polonezami 1.4 MPI z tym dodatkiem. Mój to ATU z września 1996 roku. Full opcja, maksymalne wyposażenie, jakie dawała wtedy fabryka w 1.4 sedan.
-
14K4FK75 oryginał GTI z FSO.
-
Kolego oprawca_1978, z tym wyposażeniem to nie bardzo. Nie masz nic z opcjonalnego wyposażenia, a płynny wskaźnik ciśnienia oleju to żaden rarytas.
W temacie to : 1.6 GTi 16V, oryginalnie spięty z CVT. ;-)
-
No,u mnie orginalny 1.4GLI 16V z 1995 roku z orginalnym silnikiem (póki co) Full pakietem orciari,grokami standard w niebieskie krzaczki i ele. szybami.Tzn. był orginalny,bo już środek zmieniony :P :P
-
1.6 na wałkach od 1.4
-
W swoim mam 1.8
-
Świeżo upieczone 1.4 :d
-
1.8 po kompletnym remoncie, a w sumie to zbudowany od nowa silnik
-
14K4F