FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Bocian_s#313 w Lipiec 04, 2009, 09:44:47 am

Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Lipiec 04, 2009, 09:44:47 am
Coby nie było marudzenia że na CP robię agtację na rzecz rowera to robię tą sondę tylko na "naszym" forum tematycznym.

Miło będzie jak posiadacze wiekszych K16 się do tego przyznają i podpisą.

Ja jak wszyscy wiedzą mam 1,8 ;).
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Lipiec 04, 2009, 09:47:45 am
Stinger 1.4
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Barnii w Lipiec 04, 2009, 09:51:41 am
Jeszcze 1.4 :)
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: jimo#1921 w Lipiec 04, 2009, 09:55:14 am
Hmm temat dla tematu, ile będzie K16 dowiemy się na zlocie. Pisać jak wiadomo każdy może, co chce, gdzie i kiedy chce..
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Fist w Lipiec 04, 2009, 10:43:40 am
1.4 ciągle z jakimiś usterkami i problemami :P  Miejmy nadzieję że na czerniewice doprowadzę go do porządku.
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: JohnyWalker w Lipiec 04, 2009, 11:24:02 am
1.8 :P
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: hans w Lipiec 04, 2009, 13:36:44 pm
juz poz swapie wiec mam 1.4 ... ale ciagle mało ;p
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: graczol1 w Lipiec 04, 2009, 15:53:59 pm
jeszcze nie pod maską, ale mam 1.4  :roll:
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: e1mo w Lipiec 04, 2009, 20:02:56 pm
apetyt rosnie w miare jedzenia :D od marca szczesliwy posiadacz 1.4 pod maska :D
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Grakoz w Lipiec 04, 2009, 21:39:13 pm
od 1,5 roku szczęśliwy posiadacz 1,4 po swapie ale cały czas myślę o 1,8 :D
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: śledzik w Lipiec 04, 2009, 21:56:07 pm
ale liczy sie obecny stan czy to co bylo tez?? obecnie 1.6 :D
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Pawel. w Lipiec 05, 2009, 11:31:53 am
tylko 1.4
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Lipiec 05, 2009, 15:06:04 pm
Cytat: "JohnyWalker"
1.8 :P

Ale kolega chyba zapomniał kliknąć w ankiecie ;).
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: JohnyWalker w Lipiec 05, 2009, 17:55:14 pm
Niedociągnięcie nadrobione :D
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Zoltan#1930 w Lipiec 05, 2009, 19:48:54 pm
Seryjne wspaniałe 1,4 :)
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Senn#1869 w Lipiec 05, 2009, 21:03:14 pm
Bociek a gdzie opcja 1.1 :)
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: marcij w Lipiec 05, 2009, 21:46:22 pm
A 1.1 nie jest przypadkiem tylko K8 ?
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Joker w Lipiec 05, 2009, 21:52:17 pm
niestety ciagle jesszcze 1.4 :-)
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Senn#1869 w Lipiec 05, 2009, 22:37:27 pm
Cytat: "marcij"
A 1.1 nie jest przypadkiem tylko K8 ?


Byly tez DOHC

Sorry , chyba jednak nie. Gdzies musi byc blad bo  wikipedia podaje ze byly 1.1 16V, ale faktycznie chyba ich nie bylo. Da sie posadzic glowice 16V na blok silnika 1.1 ale fabrycznych prawdopodobnie nie było
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Piotrekk w Lipiec 05, 2009, 23:08:13 pm
ile takie 1,1 16V miałoby KM?
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Multec w Lipiec 05, 2009, 23:15:35 pm
Z wielowytryskiem 75. Jeszcze chwila czasu i ja również będę posiadaczem 117konnego K-Series...  :mrgreen:
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Adim w Lipiec 05, 2009, 23:20:54 pm
Jak na razie 1,4 ale może coś więcej kiedyś zawita :mrgreen:
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: AndrewS#100 w Lipiec 06, 2009, 09:20:08 am
1.4 K-series

i 2.0 T-series  :D
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: potri20 w Lipiec 06, 2009, 23:49:56 pm
jeszcze 1.4 :P
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Seba OBR w Lipiec 07, 2009, 10:02:51 am
1.4 pod maską, ale tylko dlatego żeby mieć auto przygotowane pod rovera. jak przyjdzie większa gotówka to będzie 1.8
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Van w Lipiec 07, 2009, 12:25:40 pm
1.6 K-series
2.0 L-series :P
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Milek#1944 w Lipiec 07, 2009, 14:28:32 pm
1,4
Tytuł: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: taraś w Lipiec 12, 2009, 21:49:29 pm
1.4 seria narazie wystarcza  :P
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: myszaradom w Listopad 22, 2011, 08:43:53 am
może warto ponowić ankietę:)
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: oprawca_1978 w Listopad 22, 2011, 20:47:08 pm
1.4 MPI 100% oryginalne, nie tylko silnik, ale cały samochód. Co ciekawe, samochód posiada fabrycznie płynny wskaźnik ciśnienia oleju. Nie spotkałem się osobiście z innymi Polonezami 1.4 MPI z tym dodatkiem. Mój to ATU z września 1996 roku. Full opcja, maksymalne wyposażenie, jakie dawała wtedy fabryka w 1.4 sedan.
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: banned w Listopad 22, 2011, 20:49:56 pm
14K4FK75 oryginał GTI z FSO.
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Multec w Listopad 22, 2011, 20:56:38 pm
Kolego oprawca_1978, z tym wyposażeniem to nie bardzo. Nie masz nic z opcjonalnego wyposażenia, a płynny wskaźnik ciśnienia oleju to żaden rarytas.

W temacie to : 1.6 GTi 16V, oryginalnie spięty z CVT. ;-)
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Buźka w Listopad 22, 2011, 20:58:26 pm
No,u mnie orginalny 1.4GLI 16V z 1995 roku z orginalnym silnikiem (póki co) Full pakietem orciari,grokami standard w niebieskie krzaczki i ele. szybami.Tzn. był orginalny,bo już środek zmieniony  :P :P
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: manieko58 w Listopad 22, 2011, 23:44:42 pm
1.6 na wałkach od 1.4
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: myszaradom w Listopad 23, 2011, 07:12:00 am
W swoim mam 1.8
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Maćko w Listopad 23, 2011, 11:41:24 am
Świeżo upieczone 1.4 :d
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: Seba OBR w Listopad 23, 2011, 14:17:11 pm
1.8 po kompletnym remoncie, a w sumie to zbudowany od nowa silnik
Tytuł: Odp: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
Wiadomość wysłana przez: SeBa w Listopad 27, 2011, 12:02:24 pm
14K4F