FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: MLP w Sierpień 01, 2004, 23:32:03 pm
-
Mam gaŹnik od 2.0 DOHC czyli 34ADF 250 w moim 1.8 DOHC ale przy nastawach dla 2.0 dusi się przy otwarciu II przepustnicy (chodzi o rurkę oszczedzacza jak przez ną zaczyna lecieć paliwo to silnik się dusi)
Zmieniłem dyszę na II przelocie na 125 i jest lepiej ale to nadal nie to.
Wiem że Seru ma gaŹnik z polooneza Może coś porazdzi z gaŹnikiem poloneza do 1.8.
Pozdrawiam
MLP
-
Dysza paliwa w I przelocie - 1.20 do 1.25, w II - 1.45 do 1.55.
-
Tak Piotrek na pierwqszym zgoda ale jak na drugim założę od 135 do 155 to dusi się jak dodam porządnie gazu Chyba jest tak za sprawą oszczędzacza (taka rurka wystaje w II przelocie) niektórzy mówią że jest to doładowanie. (wszystkie inne dysze są OK.
Ale zadałem to pytanie bo myślę że może ktoś miał podobny problem.
Pozdrawaim
-
A poziom paliwa w komorze sprawdziłeś? W czym konkretnie jest problem? Dusi się od jakich obrotów? Opisz dokładnie co się dzieje.
-
Kurcze odkryłem !!!!!! Jakiś bambus wsadził do drugiego przelotu rurkę emulsyjną bez dziurek !!!!!!!!!! ( tzn. dziurki są ale nisko i zakrywa je paliwo w komorze pływakowej
oznaczenie to F-5 nie wiem z czego on je wzioł.
Żaden Fiat nie ma przecież takiej rurki omulsyjnej chyba że typu zaporożec.
Dzięki za poradę wsadziłem i ustawiłem tak jak 2.0 i na razie jest wszystko OK.
Chociaż takl na I przelot to zamiast 120 wsadziłbym 125 ale nie wiem czy to madre w tym gaŹniku.
Pozdrawiam