FSO-Polonez Tuning Klub
		GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: 8850 w Sierpień 05, 2009, 13:16:54 pm
		
			
			- 
				Witajcie, doradźcie swoim doświadczeniem. Pasy przedniego pasażera zacinały się i nie dały naciągnąć do zapięcia. Otworzyłem delikatnie obudowę i wystrzeliła sprężyna. Jak ją skręcić spowrotem? Nie mogę sobie poradzić.
			
 
			
			- 
				Nie dasz rady.
Kup drugie na szrocie za 5zł.
			 
			
			- 
				Słusznie prawi. Tylko przy zakupie zwróć uwagę na zapięcie bo były rożne w polonezach...
			
 
			
			- 
				I zwróć uwagę na ich stan, i stan całego auta też, czy nie jest po poważnym dzwonie - słyszałem że raz nadwyrężonych pasów nie powinno się dłużej używać.
			
 
			
			- 
				gówno prawda,mi też wystrzeliła spreżyna i jakoś potrafiłem ją spowrotem nawinąć.tylko fakt faktem namęczyłem sie bardzo
			
 
			
			- 
				Żeby nawinąć można wyjąć pas, nawijać bez pasa i później założyć. Ja to dawno robiłem i też bez większych komplikacji, ale napewno bez pasa.
			
 
			
			- 
				Chcecie naprawiajcie, ja z Wami nie wsiadam  :lol: 
Koszt nowych nie jest nawet porównywalny do skutków takich eksperymentów!!
			 
			
			- 
				Cyneq, mówisz, że to powstaje jako jedna część? Też ktoś to kiedyś musiał złożyć. Pasa nie rozcinasz, tylko go po prostu wyjmujesz.
			
 
			
			- 
				to jest pytanie typu: korbowód wyleciał mi bokiem, jak włożyć go spowrotem?
			
 
			
			- 
				To jest normalne pytanie i można to zrobić normalnie prawidłowo albo podrutować...
Niektóre rzeczy są tabu jak widać i dotykanie tego jest jednoznaczne z klątwą na wieczność. Nie zmieniajcie kół na inne niż fabryczne, o rety dystanse ? - koła się przecież pourywają. Obniżanie zawieszenia to już jawne proszenie się o śmierć. Instalacja gazowa Wam wybuchnie. Sami nie zmieniajcie żarówek przecież potem będzie źle świecić i nieszczęście gotowe. A elektryki już absolutnie nie wolno dotykać bo to pożar gwarantowany. Do obsługi pojazdów są autoryzowane stacje właśnie obsługi...
A przy obecnej wartości pasów na szrotach (sam już wywaliłem chyba ze 2 komplety bo tylko miejsce zajmują) to szkoda się nimi bawić. No chyba, że ktoś ma dużo czasu i jest taki wścibski/ciekawski, że koniecznie chce tym pokręcić dla satysfakcji własnej  :mrgreen:
			 
			
			- 
				no ja rozumiem że pasy są bardzo ważne ale jeżeli zwinąłem sprężyne i wsadziłem na miejsce jak była(w fabryce tez chyba kto to zrobil nie :?: :!:, a pas działa(zawija się rozwija i blokuje przy szarpnięciu) to o co chodzi??a przeciez sprezyna nie beierze udziału w blokowaniu pasa