FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: driftpol w Sierpień 08, 2009, 17:31:35 pm
-
jak w temacie :P jestescie za czy przeciw??? Pytam poniewaz zalozylem wtryski od roverka do gsi i nie wiem czy to tak mozna:/ Wiec co do silnika na tych wtryskach troche lepiej sie wkreca na obroty no i zmienila sie troche kultura pracy silnika:) A pozatym ladniej go slychac z tylu. Przyczyna zmiany wtrysku bylo to iz mechanik zdiagnozowal ze wtryski mi laly (tzn ciezko ma odpalic na zimnym silnik, zanim zapala wykonuje okolo 5 a 6 obrotow walem i czasem nie chce sie wkrecac na obroty tzn do odcinki), lecz ta usterka nie zostala trafnie znaleziona, wiec co to moze byc papka paliwowa czy jeszcze cos innego?????? Przepraszam ze zboczylem troszke z tematu glownego
Pozdrawiam
-
Nagraj film jak to chodzi... :shock: :shock: :shock: Pokaż jak to wygląda w ogóle w komorze silnikowej (fotka listwy wtryskowej).
-
listwy nie zakladalem tylko same wtryski :) za chwile zalacze filmik ja to slychac
[ Dodano: 08 Sie 2009 18:30 ]
http://www.youtube.com/watch?v=i4okkQa-Q_4 tak to slychac jak to chodzi:P
[ Dodano: 08 Sie 2009 18:44 ]
http://www.youtube.com/watch?v=suYrKdNR2hw cut off :D
-
jak w temacie :P jestescie za czy przeciw??? Pytam poniewaz zalozylem wtryski od roverka do gsi i nie wiem czy to tak mozna:/ Wiec co do silnika na tych wtryskach troche lepiej sie wkreca na obroty no i zmienila sie troche kultura pracy silnika:) A pozatym ladniej go slychac z tylu. Przyczyna zmiany wtrysku bylo to iz mechanik zdiagnozowal ze wtryski mi laly (tzn ciezko ma odpalic na zimnym silnik, zanim zapala wykonuje okolo 5 a 6 obrotow walem i czasem nie chce sie wkrecac na obroty tzn do odcinki), lecz ta usterka nie zostala trafnie znaleziona, wiec co to moze byc papka paliwowa czy jeszcze cos innego?????? Przepraszam ze zboczylem troszke z tematu glownego
Pozdrawiam
Kolego mam coś podobnego słabo wkręca się na obroty, jak go zgasze na benzynie słabiej odpala, wymieniałem filtr paliwa zalałem mu za 150 zł Pb95 ze specyfikiem do czyszczenia wtrysków i to hu...dało...zastanawiam się czy to nie czujnik położena wału(gdybys w końcu znalazł co to daj znać:))
-
cos sie marnie kreci to gsi twoje. zajechane jakies tak skatowane :twisted: i :P
ja mam taki sam efekt tylko zamiast kombinowania z wtryskami zamylam powrot paliwa za pomoca elektrozaworu. silnik pracuje nie stabilnie na wolnych za to na okolo 4.5 tys kre4ci sie ladnie wyzej nie ma co bo to juz nie jedzie.
-
zastanawiam się czy to nie czujnik położena wału(gdybys w końcu znalazł co to daj znać:))
czujnik polozenia walu albo dziala albo nie i ma zupelnie inne objawy strajku takze mozesz go wykluczyc..
-
cos sie marnie kreci to gsi twoje. zajechane jakies tak skatowane :twisted: i :P
Tak moze i skatowane ale jakie jest takie jest :P . Na dzien dzisiejszy musze mu podregolowac zawory (chociasz sa hydrauliczne) bo strasznie je slychac :/ A co do szukania problemu to dzis bede patrzyl wymienic regulator cisnienia :) Bo jak narazie nie chce brac sie za wymiane pomki, choc pewnie ona bedzie winowajczynia calego zamieszania :/ A propo wracajac do tematu wtryskow to moze ma ktos jakies wiadomosci dotyczacych wtryskow od gsi i od roverka (jaka maja wydajnosci czy jako to tam sie nazywa :P itp)??????
Kolego mam coś podobnego słabo wkręca się na obroty, jak go zgasze na benzynie słabiej odpala, wymieniałem filtr paliwa zalałem mu za 150 zł Pb95 ze specyfikiem do czyszczenia wtrysków i to hu...dało...zastanawiam się czy to nie czujnik położena wału(gdybys w końcu znalazł co to daj znać:))
Co do tych bajerow typu plyny do czyszczenia wtryskow nie jestem przekonany. A kolego jak by byl filtr pb zanieczyszczony to nie krecil by mi max obrotow a jak by juz calkowicie byl zatkany to by sie nie odpalilo. Wiec bede szukal tej usterki :P . Z kolejnych etapow meczarn i katorg z ukladem paliwowym bede skladal systematycznie relacje :P
-
zmierz opor elektryczny cewek wtryskiwaczy od gsi i od rovera
-
Odswirzajac temat wtryskow od rovera w gsi. Na dzien dzisiejszy powiem, ze czuc delikatny przyrost szmoc :P . Spalania jeszcze nie sprawdzalem ale mam nadzieje ze w niedlugim czasie mi sie to uda :P . Co do problemow z odpalaniem to praktycznie zanikly. Najwidoczniej pompa paliwa juz ukazuje swoja nie wydolnosc:/
-
Przy 65 koniach to zapewne i magnetyzer czuć. :? Trzeba swapa robić. :twisted:
-
hehe no dokladnie :P ale prosze sie nie smiac z moich konikow:P a co do przeszczepa :P to flansze mam poduszki mam ale serducha jeszcze nie ma a z osprzetem, instalka i kompem kosztuje banalne 2500zl, wiec moze mi sie uda do przyszlorocznego zlotu to zwswapowac:P a jaki to ma byc silnik jakiej mocy itp nie zdradze bo nie chce zapeszyc ale bedzie grobo :D
-
wiadomosci dotyczacych wtryskow od gsi i od roverka (jaka maja wydajnosci
W GSI nie wiem. W roverku. Rezystancja cewki 16 Omów. Wydajność 149ccm@3bary
-
16,2Ohm z tego co pamiętam. Wydajności nie znam, na jakiej stronce o Lanosach może coś być.