FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Eko w Sierpień 14, 2009, 08:39:15 am

Tytuł: Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
Wiadomość wysłana przez: Eko w Sierpień 14, 2009, 08:39:15 am
Witam, ma problem, ponieważ w polonezie kolegi w którym wymieniałem silnik jest mały problem.
Buda stała 4 miesiące bez silnika i teraz podczas instalacji zostały się 2 przewodyn od nagrzewnicy, jeden to zasilajacy z zaworem drugi luźny. Ten pierwszy podpiąłem pod rurkę w bloku tą metalową z 3 wylotami( jest po stronie kompa)
Co z druga. Dodam, że obieg wody w silniku jest zamknięty a mimo to został jeden przewód/
Co z tym fantem mam zrobić?

Pozdrawiam
Tytuł: Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Sierpień 14, 2009, 12:44:38 pm
Jakim cudem  zamknięty?  :?: A na wylot z głowicy koło przegrody czołowej to co jest nałożone? Na nią powinen iść ten z zaworem właśnie,
Tytuł: Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
Wiadomość wysłana przez: Eko w Sierpień 14, 2009, 14:01:28 pm
Jest połączony z metalową rurką  tym długim trójnikiem. Wiec ten zzaworem idzie na prawą strone a  ten drugi to tego trójnika?
Tytuł: Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Sierpień 14, 2009, 14:06:42 pm
Ten z zaworem idzie do pionowego wylotu w tylnym lewym (jak się patrzy od przodu auta) narożniku głowicy. Ten drugi do rurki która idzie równolegle do silnika i leci m.in. koło wtrysku. :)
Tytuł: Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Sierpień 15, 2009, 15:05:27 pm
Pod kolektorem ssącym oryginalnie jest metalowa rurka ze zwężką. Z każdej strony zwężki jest wejście główne i cieńszy króciec. Główne wejścia łączą wyjście z głowicy to za silnikiem z wejściem termostatu. Nagrzewnicę wpina się w te mniejsze króćce po obu stronach zwężki. Przewód z zaworem idzie od strony głowicy a wolny wylot z nagrzewnicy na termostat. Jeśli nie macie tej rurki to trzeba poradzić sobie za pomocą węża i trójników.

Ogólnie nagrzewnica wpięta jest w połączenie głowicy z termostatem. Często tam też jest wpięty paronik LPG ale to już inna bajka.