FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Slawo2000 w Sierpień 14, 2009, 20:56:59 pm

Tytuł: Rover 1.8 16V - głośna praca wtryskiwaczy
Wiadomość wysłana przez: Slawo2000 w Sierpień 14, 2009, 20:56:59 pm
Zauważyłem, że praca wtryskiwaczy w silniku 1.8 jest głośniejsza niż w 1.4. Silnik 1.8 jest złożony na kompletnym osprzęcie z 1.4, natomiast wtryskiwacze pochodzą z MGF 1.8. W innym wątku pisałem, że zauważyłem prawdopodobnie spalanie stukowe przy dużym obciążeniu i pełnym rozgrzaniu. Wydaje mi się też, że osiągi pow. 3000 obr/min powinny być trochę lepsze.
Czy ktoś miał może problem z "głośnymi" wtryskiwaczami? Czy może to być spowodowane np. zbyt niskim ciśnieniem paliwa?
Tytuł: Rover 1.8 16V - głośna praca wtryskiwaczy
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Sierpień 14, 2009, 22:22:04 pm
Cytat: "Slawo2000"
praca wtryskiwaczy w silniku 1.8 jest głośniejsza niż w 1.4
MOże wiąże się to z wydajnością jednych i drugich. 150ccm dla 1,4 vs. 218ccm dla 1,8. U mnie nie spotkałem problemu ani za głośnych wtrysków ani spalania stukowego ale moze to dlatego że mam elektronikę z innego silnika łącznie z czujnikiem spalania stukowego.

Cytat: "Slawo2000"
Wydaje mi się też, że osiągi pow. 3000 obr/min powinny być trochę lepsze.
Trzeba by się zhamować. U mnie w opisie masz ile conajmniej da się wycisnąć z 1,8 :mrgreen:
Ciśnienie paliwa nie jest tak istotne jak wydajność pompy. Przy max zapotrzebowaniu silnika w paliwo moze go po prostu być za mało. Teoretycznie pompka z 1,4 powinna wykarmić 1,8 ale u mnie chyba jednak się poprawiło po wsadzeniu wydajniejszej pompy.
Tytuł: Rover 1.8 16V - głośna praca wtryskiwaczy
Wiadomość wysłana przez: Slawo2000 w Sierpień 15, 2009, 12:13:19 pm
Podjadę na pewno na hamownię, ale najpierw chcę posprawdzać czy wszystko jest OK z silnikiem. Zmierzę ciśnienie paliwa, być może wymienię świece i ewentualnie podmienię wtryskiwacze - mam jeszcze jeden komplet z MGF.

Pozdrawiam