FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: Bocian_s#313 w Sierpień 05, 2004, 14:58:05 pm
-
Panowie z racji że rosjanie produkuią wszystko według zasady GNIOTSANIEŁAMITSA myślę że ichne krzyżaki będą mocniejsze od seryjnych polskich. Pytyam zatem z jakiego modelu łady da się to zaadaptować i ile to kosztuje. No i czy faktycznie są mocniejsze od polskich.
Pytam bo już moje stukają przy zmianie biegów (taki zajecenzuraty metaliczny stukot). Poprzednio wymieniłem cały wał ale teraz nie będę kupował chyba trzeciego i zainwestuje w nowe krzyżaki. jakoś się samemu przerzuci w domciu potem wałek i po sprawie.
-
Na krzyżakach które ostatnio kupiliśmy jest - Łada, Żiguli, FSO 1500, Polonez, Fiat 125, 131, 132.
Czyli łady to pewnie te statre opracowane na fiacie 124 i nowsze 2105 i 2107.
-
no nie wiem czy od łady krzyżaki są mocniejsze teraz spotkałem się w serwisie ze wzmacnianymi krzyżykami droższe są od zwykłych o 6 zł ale czy one naprawde są mocniejsze tego ci nie powiem ;)
-
ja widziałem na opakowaniu polskich krzyżaków taki sam napis co Wafel napisał + napis 180Nm. Ale niestety były to krzyżaki wałeczkowe a nie tak jak fabryczne igiełkowe (które siłą rzeczy przeniosa więcej)
-
Jak jescze Walezy śmigał swoim magicznym poldkiem, to na stronce opisującej tą maszynę wspominał własnie że używają rosyjskich krzyżaków z łady.
A dla nowszych klubowiczów przypomnę że poldek Walezego miał ponad 160KM.
Może właśnie od niego dowiedział byś się cziegoś konkretnego na ten temat(np. jak mu się spisywały i gdzie je kupował)
-
Walezy nigdy nie wspominał o 160KM:| Jak już, to koło 140.
-
Walezy nigdy nie wspominał o 160KM:| Jak już, to koło 140.
NO właśnie. Z drugiej strony to nie głupi pomysł spytaćsię jego. Gdzieś miałem go na GG.
-
ktoś kiedyś napisał że Walezego 2.o z poloneza miało 180 koni :)
-
Pisać każdy może, o prawdę najlepiej spytać właściciela.
-
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=29183318
Bocian cos dla ciebie. Krzyzaki plus (prawdopodobnie) jakies ruskie gratis :)
-
W poprzednim poldku założyłem krzyżaki od łady i 80kkm było na nich przejechane gdy był sprzedawany. Teraz gdy będę miał wymienić to napewno też od łady.
-
ja nie wiem nigdy do 100 kkm nie miałem problemów z krzyżakiem w poldku.
Teraz ja mam 148 kkm i owszem wymieniłem jeden bo się zatarł (zardzewiał) z braku smaru. Drugie chodzi jak nówka.
-
No tak ale jam mam Poldrovera a nie zwykłe OHV a to spora różnica.
PS. Dostałem odpowiedŹ od Walezego:
Walezy (8-08-2004 18:02)
to byly z 2103
Walezy (8-08-2004 18:03)
seryjne ruskie krzyzaki
Walezy (8-08-2004 18:03)
sa identyczne z tymi w poldku
Walezy (8-08-2004 18:03)
ale mi nie rozlecialy sie do teraz
Walezy (8-08-2004 18:03)
widocznie ruscy mieli lepszy material
No to dzisiaj gadam z wujem. On jeŹdzi na rosję to mi może coś kupi w Moskwie :mrgreen: .
[ Dodano: 2004-08-09, 08:20 ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=29183318
Bocian cos dla ciebie. Krzyzaki plus (prawdopodobnie) jakies ruskie gratis :)
nie będe podkupywał ddobrego ;).
-
bocian ja tez nie mam OHV :D.
A krzyżak puślił (jedna "os") bo nie trzymało uszczelnienie nie było śladów odciśniętej miseczki na nim w ogóle.
-
jak masz 1,4 i ciężką noge to ci i Radziecki nie wytrzyma najlepiej wstaw wał od jakiejś BMW to bedziesz mógł mieć i 1,8 rovera ;)
-
jak masz 1,4 i ciężką noge to ci i Radziecki nie wytrzyma
Dlaczego tak twierdzisz. Przecież Walezego poldon był dużo mocniejszy a mimo to nadal jeŹdzi na tych radzieckich krzyżakach.
-
ludzie pomocy wszystko ładnie oki ale musze wymienić podpore wału i może by mi ktoś napisał jak wyjąć krzyżak krok po kroku bo zdjałem segery i co dalej??
-
Oprócz krzyzaków od łady pasuaj tez krzyzaki od argenty 2,5 TD -ponad 200Nm w serii i od jakiegos dostawczego mercedesa :)