FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: Fistasz w Wrzesień 14, 2009, 21:03:19 pm
-
JAkie przejscie jest potrzebne do polaczenia przewodow poldkowych z przewodamia fiatowskimi? Dokladnie chodzi o przewody z Fiata Tipo. Czy jest tam gwint 1.25 czy 1.0 ?
-
1,25 maja nasze PL radzieckie przewody , zachód ma 1 . Wszystko na M10 z tego co pamiętam . Maluch ma M10x1,5 w woli ciekawości :)
czyli pompa->przewód->redukcja(M10x1,25 wewnętrzny na M10x1 zewnętrzny)przewód elastyczny lancia fiat i zacisk .
-
podziekowal wielce
-
(http://img134.imageshack.us/img134/7745/redukcja.th.jpg) (http://img134.imageshack.us/i/redukcja.jpg/)
-
spoko teraz wiem co zakupic
-
nie kupisz tego to dorobi tokarz :) bo mówimy cały czas o starym ukł hamulcowym ? bo lucas ma 10x1 już .
-
tak o starym. Przy lukasie nie musialbym kombinowac. A czas sie zabrac za te hamulce bo az strach jezdzic
-
można kupić takie redukcje, tyle, że w formie tulejki, z gwintem wewnętrzym.
-
Miałem kiedyś zapas takich redukcji, przy czym były z mosiądzu i sie niebardzo sprawdzały. W formie rurki z gwintem w srodku działało to znacznie lepiej, ale najlepiej było jednak zrobić przewody z dwoma gwintami i po problemie.
Poszukam czy mam jeszcze takie ustrojstwo, ale wydaje mi sie już komuś z forum kiedyś podarowałem.
-
A ja zamiast redukcji, kupiłem zestaw do zakuwania przewodów hamulcowych i krótki wężyk LUKAS metalowy. Z tego wężyka użyłem nakrętek i zakułem przewody na aucie. Zestaw do zakuwania kosztował mnie coś koło 45 zł z przesyłką i sprawdził się w 100 %.
-
no moze i to jest sposob. Zaciski ju czekaja, jeszcze dystanse i bedziemy modzic.
-
A ja zamiast redukcji, kupiłem zestaw do zakuwania przewodów hamulcowych i krótki wężyk LUKAS metalowy. Z tego wężyka użyłem nakrętek i zakułem przewody na aucie. Zestaw do zakuwania kosztował mnie coś koło 45 zł z przesyłką i sprawdził się w 100 %.
Zapytam przy okazji - a to nie jest tak, że ten zestaw zakuwa końcówki w inny kształt niż są fabrycznie? Mógłbyś pokazać jaki to (może na Allegro?)?
-
jesi zakuwa w "lejek" to troszke niedobrze, lepiej zeby zakuwac w "grzybek"
-
Zakułeś stalowe przewody ?
-
jesli o mnie chodzi to nie zakuwalem takich przy samochodzie. Ale nie ma chyba wielkiej roznicy czy beda metalowe czy miedziane. Ta stal z ktorej sa wykonane przewody hamulcowe jest dosyc mieka.
-
ja mam z przodu nowe przewody starego typu - niby miedziane, ale raczej chyba miedziowane - i najpierw odciąłem końcówki, zdjąłem nakrętki starego typu, założyłem takie do LUCASA, zakułem.
Grzech#1938, tu masz link do aukcji z takim zestawem jak mój, tylko teraz widzę że jest droższy :roll:
Ja za swój dawałem 45 zł.
http://www.moto.allegro.pl/item742872352_przyrzaddozarabiania_przewodow_hamulcowych_tanio.html