FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: karpiu19_88 w Wrzesień 15, 2009, 17:29:49 pm
-
witam nigdzie tego nie znalazlem nie wiem moze za malo sie staralem :) ale to nie wazne stalem sie posiadaczem nowiutkich sprezyn z poloneza diesla tylko nie wiem czy to jest z trucka czy caro wiec pytam jaka powinna byc dlugos sprezyn z trucka te co mam maja dlugosc 400mm oraz drut grubosci 14.8mm :D bo nie wiem ile obciac zwoii:D dodam ze sprezyny kupione specjalnie zeby obnizyc poldona
-
więc jeśli chcesz obniżyć auto to tnij od razu 3 zwoje
jeśli utniesz dwa to auto bedzie stało niemalże na tej samej wysokości co z seryjnymi sprężynami
-
to ja mniej wiecej wiem ale chodzi mi o to czy te z trucka nie sa jakies dluzsze. bo te co mam to nie wiem czy sa z trucka czy z caro diesla. czyli czhe sie dowiedziec jaka jest dlugosc tych trakowych zeby wiedziec co mam
-
Tak niedojdziesz. Jak postawisz na ziemi sprężyny truckowskie i zwykłe to będą identycznie wysoko. Dopiero jak sie o nie oprzesz to poczujesz:)
-
grubość drutu jest inna.
-
wszystkie spręrzyny są tej samej długości 231 mm w dislach zastosowano pręt grubszej średnicy ze względu na ciężar silnika
-
14,8 to truck ,zwykły ma 1mm mniejsza średnice . Utnij 2 zwoje i połóż kolejny żeby wahacz miał lepsze oparcie -będzie dobrze :)
-
Właśnie, achodzi mi o minimalnie niższe zawiesenie, ale za to twardsze.
Ile trukowskich uciąć żeby było minimalnie niżej ? bo sztywniej na pewno będzie. 2zwoje czy 2.5 ?
-
JA ucialem 1 zwoj na probe i zalozylem ,
stal niestety wyzej troche niz seria ,nie jezdzilem za duzo ,ale byl twardszy,
drugiego zwoju jednak nie ciachne na slepo ,bo moze byc jednak za nisko ,bede cial pol zwoja ,
narazie wlozylem znowu seryjne ,bo kola zmienialemi chce dostosowac do tych kol ,a nie mialem narazie czasu sie bawic,
w dodatku zapomnialem sprawdzic zbieznosc i jej zmiany po obnizeniu (hmm ,po podwyzszeniu raczej)
w tym miesiacy postaram sie wrzucic ,uciete w sumie 1.5 zwoja i powiem czy jest nizej niz seria ,
przy czym u mnie seria jest dosc nisko w stosunku do zadbanego (mechanicznie) roverka
-
no to juz wszystko jasne mam z traka :D stingierek kiedy wpadniesz na obnizenia poldona :D :D
-
moze byc jutro, po tym jak przerejestruje swojego :D
Przy okazji mozemy obniżyć poziom piwa w puszcze :D
-
14,8 to truck ,zwykły ma 1mm mniejsza średnice . Utnij 2 zwoje i połóż kolejny żeby wahacz miał lepsze oparcie -będzie dobrze :)
Co sie tak upieracie na cięciu od strony wahacza? I jak to potem zagiąć? Rozhartować i hartować ponownie? nie wiem ckto takie cuda robi.
Polecam jednak zostawienie od dołu tak jak jest, ciecię od góry. w tym plastiku nie będzie i tak latała, i wmiarę się oprze.
-
JA opieralem cieta strona o wahacz - nic nie giete ,tylko obciete ,
trzeba odpowiednio ulozyc na wahaczu i sie trzyma ladnie