FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Stingerek w Wrzesień 26, 2009, 20:22:10 pm
-
Temat można będzie usunąć, ale pytanie w kwetii technicznej.
Otóż, zauwazyłem że na połaczeniu listwa wtryskowa-wąż zasilający wycieka mi paliwo.
Rozkręcałem to nie raz, ale.. dopiero dzisiaj wpadło mi do głowy że plastikowo metalowe połączenie tych dwóch elemetów powinno być jakoś uszczelnione.
Na końcówce tej metalowej wchodzącej do listwy jest taki niby króciec i taki karb z miejscem jakby na Oring. Niestety odkąd mam samochód nic takiego tam nie było. O dziwo, w tym miejscu idealnie się spisuje oring z wtryskiwacza, w związku z powyższym sprawdziłem. Pasuje idealnie, uszczelnia idealnie.. ale:
Doraźnie użyłem oringu z końcówki plastikowego łącznika do węży ogrodowych, po skręceniu oring się spłaszczył i idealnie uszczelnił połączenie.
Pytanie jest następujące, czy tam faktycznie ma coś być, czy jest to pasowane i uszczelnione "na żywca" ?
Czas ważności ustawiam profilaktycznie na 3 miesiące, jeśli temat okaże się wartościowy, może powisi troche.
Temat zostawmy dla potomności :wink: BARTEK#1925
-
ja zrobiłem taki z dętki i nie narzekam nic nie przecieka
-
Pamiętajcie tylko że guma musi być odporna na działanie benzyn więc nie wszystkie "zastępcze" uszczelki będą OK. Pojedź do sklepu i kup nowy oring na wymiar. Ma wchodzić na ścisk na króciec i do listwy wtryskowej...
-
przed wkladaniem warto go palcem poslinic(pobenzynie jest bardzo suchy) wtedy wchodzi duzo lzej no i dla niego bezpieczniej :mrgreen:
-
Ja zawsze wyjmowałem bagnet z silnika i smarowałem go odrobiną oleju :mrgreen: