FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: TKD w Październik 03, 2009, 21:52:25 pm
-
Witam!
Mam w Polonezie GSI tzw. fabryczną instalacje LPG, jak sądzę Bedini. Pisze "jak sądze" bo taką mam karte gwarancyjną. W komorze silnika widzę emulator BREW EL GE-304 i drugą puszkę z napisem "Auto Gaz Śląsk".
Czy może mi ktoś z Was napisać czy da się w niej ustawić swoją temperaturę wymagana do przełączenia się na gaz ? Teraz trwa to zdecydowanie za długo, więc boje się co będzie zimą ;).
Co z awaryjnym załączeniem samochodu na gazie np. w przypadku awarii pompy paliwa ?
Próbowałem wygooglać coś o fabrycznych instalacjach w GSI i interfejsie / programie to ich regulacji ale bez skutku.
z góry dzięki za rady,
Mariusz
-
zobacz ,czy wogole jest czujnik temperatury na reduktorze ,
bez programu nic nie zmienisz ,ale sprawdz ten czujnik to cos wymyslimy
-
Można założyć zawsze czujnik o innej charakterystyce ;)
A fabryczne instalacje, to zakładali chyba jakie im się podobało. Ja mam fabryczną Tomasetto - auto zakupione w salonie w Krakowie.
-
zobacz ,czy wogole jest czujnik temperatury na reduktorze ,
bez programu nic nie zmienisz ,ale sprawdz ten czujnik to cos wymyslimy
W Roverze mam STAG300 wiec nie ma problemu. Tutaj, oprocz tego ze II generacja nie mam pewnosci co mam, gdzie jaki czujnik etc.
Reduktor wygląda tak jak na foto poniżej:
(http://img9.imageshack.us/img9/9166/reduktor.th.jpg) (http://img9.imageshack.us/i/reduktor.jpg/)
-
JA tu nie wiedze czujnika temp ,
czukaj mosieznej "srubki" wkreconej w parownik ,z ktorej wychodza dwa kabelki
-
JA tu nie wiedze czujnika temp ,
czukaj mosieznej "srubki" wkreconej w parownik ,z ktorej wychodza dwa kabelki
Ja też nie widziałem niczego co wyglada jak znane mi czujniki temperatury, dlatego wkleilem zdjecie. Myslalem ze moze to kabelki na górze moga być od jakiegoś zintegrowanego z parownikiem czujnika... Jeśli nie, to od czego one ?
Jutro poszukam dokładniej i zdam relacje.
EDIT:
To coś na górze to jednak czujnik temperatury... tyle że nie płynu chłodzącego, ale temperatury reduktora.
Mam podejrzenie że moja instalka, pomimo osprzętu Bedini ma komputer sterujący KME Bingo M, bo od niego ma przełącznik w kabinie. Spróbuje się podłączyć interfejsem do Bingo i zmienić nastawy, a jak sie nie uda to opornikami zmodyfikować charakterystyke w/w czujnika ;).
-
Stag 300 to jest sekwencja :-)