FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: platinum w Październik 08, 2009, 20:45:10 pm
-
witam
ktos to robil tzn wymianial przewód gumowy od wlewu łączący bak??
jak sie do tego zabrac?
sam. polonez caro plus
dzieki
-
Na końcu wlewu baku jest objemka tak samo jak i na gorze przy wlewie tam się dostaniesz odsuwając wykładzinę jak to odkręcisz to wyciągasz
-
dzieki
-
w caro nie ma tego cholernego pochłaniacza więc jest o wiele łatwiej. trzeba zdemontować cały wlew w nim jest taka karbowana rura która właśnie osłonięta jest tą gumą zaciśnięta na opasce 1 na baku i 2 na wyjściu z karoserii jej zadaniem jest osłaniać właśnie ta rure i zapobiegać dostawaniu się piachu.
-
E tam, u kumpla w ATU też był taki "odkurzaczowy RUR".. juz go nie ma :d I auto jakoś jeździ.
-
kolega pytal jak sie to robi
a wiec jezeli jeszcze tego nie zrobiles to osobiscie polecam:
uproznic bak jezeli masz taka mozliwosc
poluzowac bak (pasy mocujace bak)
wtedy bedziesz mial o wiele wiecej miejsca
ja nasadzalem przewod wpierd od dolu potem og gory i dopiero dokrecalem bak
oczywiscie tofot sie przydal
poradzil bym tez uzyc na srobach od baku wd40 bo latwo mozna ukrecic srube
(ja niestety tak zrobilem i musialem sie troszke pobawic bo sruby sa na stale przymocowane do podwozia :( teraz naszczescie zrobilem ze sa wymienne ;) )
to na tyle ;) POZDRAWIAM
-
u mechanika zrobili mi to za 20 zł.. ja sie z tym szarpałem ale szkoda mi było nerwów
-
wzialem sie za wymiane zaraz na drugi dzien
1.pierwsze trudnosci to zdjecie starego przewodu- ale wkoncu sie "poddal"
2. nastepne trudnosci to zalozenie, naciagniecie nowego pzrewodu
chyba nic nowego jak na taka wymiane, pomocne byly szczypce polokragle wygiete- przy ich uzyciu po troche naciagalem nowa "gume" no i smar tez sie sprzydal
w sumie nawet sprawnie wymiana przebiegla
nie poluzowalem opasek od baku- ale mysle jakbym to zrobil bylo by latwiej- wieksze pole manewru