FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: AIRMATE w Październik 10, 2009, 17:19:19 pm
-
Jaki może byc powód - prz skręceniu kół w prawo na max Końcówka drążka kierowniczego dotyka do wydechu i przenosi drgania na karoserię. Dodam ze poduszki pod silnikiem są wymienione i pod skrzynia też tak, że slinik nie opadł za nisko
-
wydech nieprawidłowo skręcony. Albo ogranicznikiem rusz (taka śruba na wąsie wspornika)
-
Wydech nie prawidłowo skręcony - co masz na myśli ?
-
Ja miałem podobnie , jednak nie o drążek a o wał ocierał mi tłumik środkowy.
Poluzowałem wszelkie śruby mocujące rurę do kata, i środkowy tłumik z ostatnim. I poprawiłem zawiesia (te gumki na ktorych wisi cały wydech) ustawiłem sobie wydech tak żeby nie ocierał o wał i dopiero wtedy skręciłem.
Często ludzie także przesadzają ze skręcaniem pierwszego wydechu/kata do dwururki.