FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: AIRMATE w Październik 10, 2009, 17:19:19 pm

Tytuł: Ocierający drążek
Wiadomość wysłana przez: AIRMATE w Październik 10, 2009, 17:19:19 pm
Jaki może byc powód - prz skręceniu kół w prawo na max Końcówka drążka kierowniczego dotyka do wydechu i przenosi drgania na karoserię. Dodam ze poduszki pod silnikiem są wymienione i pod skrzynia też tak, że slinik nie opadł za nisko
Tytuł: Ocierający drążek
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Październik 10, 2009, 17:34:12 pm
wydech nieprawidłowo skręcony. Albo ogranicznikiem rusz (taka śruba na wąsie wspornika)
Tytuł: Ocierający drążek
Wiadomość wysłana przez: AIRMATE w Październik 10, 2009, 21:59:00 pm
Wydech nie prawidłowo skręcony - co masz na myśli ?
Tytuł: Ocierający drążek
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Październik 10, 2009, 22:02:47 pm
Ja miałem podobnie , jednak nie o drążek a o wał ocierał mi tłumik środkowy.
Poluzowałem wszelkie śruby mocujące rurę do kata, i środkowy tłumik z ostatnim. I poprawiłem zawiesia (te gumki na ktorych wisi cały wydech) ustawiłem sobie wydech tak żeby nie ocierał o wał i dopiero wtedy skręciłem.
Często ludzie także przesadzają ze skręcaniem pierwszego wydechu/kata do dwururki.