FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: fazer151 w Listopad 03, 2009, 19:06:09 pm
-
Witam jest jeden temat o pulsujących światłach ale to z innej beczki troche
kontrolka przepalonych żarówek sie lekko tli ale na oko światła dobrze swiecą (jak włącze światła drogowe to kontrolka sie nie pali) jak włącze głosniej muzykę to pulsuję kontrolka od przepalonych świateł i światła mijania pulsują.. ale jak włącze drogowe to nie pulsują..
powiem tylko że regulator napięcia wymieniany pół roku temu a pasek w tym miesiącu był wymieniany
polonez atu plus..
wina żarówek?? masa od przednich świateł gdzie jest i neiwiem czego dalej szukać
-
kostki przy żarówkach zaśniedziały albo sie wypaliły, w szczególności zwróć uwagę na konektorki od świateł mijania czy nie ma na nich jakiegoś nalotu albo węgla wyczyść. masa powinna być ok jak drogowe działają bez zarzutu, ale nie zaszkodzi sprowadzić . jak problem nie ustąpi to w skrzynce bezpieczników jest kontroler świateł zobacz jak jego styki wyglądają jak będą podejrzane przeczyść a jak to nie pomoże to podmień kontroler.
-
U mnie pulsowanie świateł spowodowane było szczotkami alternatora na wykończeniu. Po wymianie na nowe efekt zniknął.
-
Pytanie pierwsze: jakiej firmy masz regulator napięcia?
Pytanie drugie: w jakim stanie są kostki reflektorów (do żarówek H4)
Pytanie trzecie: czy pulsują też światła z tyłu?
-
Mi też pulsowało z przodu i z tyłu, ja bym obstawiał że to wina alternatora, u mnie tak właśnie było...
-
pulsują tylko jak stoje i tylko mijania z przodu
a i mierzone było napiecie jak stoi samochod ze swaitlami to ma 13 V z hakiem ale jak odpale radio z tuba to spada do 11V
regulator napeicia niewiem jaki ale kosztowal 50 pare złotych
a kostki sprawdze jutro bo już wieczór
-
mierzone było napiecie jak stoi samochod ze swaitlami to ma 13 V z hakiem ale jak odpale radio z tuba to spada do 11V
To ładowanie sprawdzałeś na pracującym silniku jak rozumiem? Bo jeśli tak, to nie masz prawie wcale ładowania. Regulator ze szczotkami do wymiany. NIe kupuj tylko Magneti Marelli bo to chłam jakich mało.
-
Pytanie brzmi ile W pobiera to "radio z tubą". ;)
-
tak na zapalonym ale jak wylączone radio to ładuje ponad 13,6
a radio tuba i wzmacniacz to troche bieze..
naprawde regulator??
-
na bank regulator, u mnie tez poszedl w tamtym tygodniu i tez mi pulsowaly swiatla na postoju,w maju mialem robiony alternator i sie niemilo zaskoczylem ze to padlo tak szybko :roll:
-
Raczej regulator owszem - no chyba, że Twoje radio pobiera z 500W? :?:
-
a jakie powinno byc ładowanie z samymi swiatlami na odpalonym silniku?? 13.8 nie?
no raczej regulator i ile ten najlepszy kosztuje?? i długo bedzie bezawaryjny?? :P
-
a jakie powinno byc ładowanie z samymi swiatlami na odpalonym silniku?? 13.8 nie?
14,2 V byłoby idealnie, ale 13,8 V jest do przyjęcia.
-
Ja się ostatnio przestraszyłem, jak miałem 19 :mrgreen: Ale na szczęście miernik oszukiwał ;)
Takie ładowanie, jakie podaleś napewno jest za niskie. Do poprawienia wszystkie styki z tyłu alternatora. Założenie wszystkich nowych końcówek i już może być OK.
-
aha ok a panowie jak bym tak kupił kondensator i podłączył?;P
-
Umnie jest podobnie z pulsowaniem świateł ,ale żarzy mi sie tez kontrolka ładowania i jak włącze kierunkowskazy to zaczyna mrógać .Natomiast jak nacisne hamulec to kontrolka zaczyna mocniej sie świecić :evil:
-
regulator rowniez ;)
-
dużo śrub trzeba odkręcić aby tak przekręcić alternator tyłem do góry aby dojść do regulatora??
17 i 19 od regulacji paska i jakie jeszcze?
-
dużo śrub trzeba odkręcić aby tak przekręcić alternator tyłem do góry aby dojść do regulatora??
17 i 19 od regulacji paska i jakie jeszcze?
Tą od mocowania alternatora na tej szynie i już, tylko tam jest ciasno jak cholera, ciężko się dostać, ja po prostu wykręciłem kolektor, wyjąłem na spokojnie alternator i już.
-
rozumiesz ja go chciałem tak lekko wyjąc i przekręcić tyłem do góry żebym miał dojście bo wiem że tam mało miejsca jest i trzeba kable pozdejmować przykręcone od tyłu
-
fazer151, i tak musisz te 2 śruby wykręcić. Później już tylko jedna nakrętka, jedna wsuwka i alternator odłączony. Ja nie wykręcałem nic do jego wyjęcia. Przełożyłem pod wężem, poluzowałem chłodnicę, dałem ją z 10 cm do góry i wtedy da się wyjąć, bo inaczej CPWK przeszkadza.
-
jednak regulator szczotka była jedna ułamana
-
U mnie pulsowanie świateł spowodowane było szczotkami alternatora na wykończeniu. Po wymianie na nowe efekt zniknął.
Miałem rację, że szczotki jednak. :)