FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Tomek_ w Listopad 04, 2009, 21:40:13 pm
-
witam ponownie :D
odkręciłem swiece w celu sprawdzenia i mam pól białe pół czarne - czyli przedwczesny zapłon w/g tabeli Stingerka
zaplon był ustawiany pistoletem jakiś czas temu
pytanie brzmi
w którą stronę przesunąć aparat zapłonowy?
w strone prawego czy lewego kola ?
(dla mnie prawe kolo to to od kierowcy :D )
-
obracasz kopułką zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
-
troszeczke prycha jak puszcze gaz (słuchać w tłumiku)
ale i tak lepiej chodzi, zobaczymy jak pojeżdzę
ps. nie będe już zakładał kolejnego tematu ;)
czy węże wody od parownika moge dać mniejszej średnicy ? mniej więcej takiej jaką maja wyscia i wejścia ? bo mam chyba za grube, a musze zmienić bo widziałem ze para leci i cieknie troszke z jednego :roll:
-
To na krociec od parownika naciągnij kawałek węża ogrodowego i dopiero na to załóż wąż od wody.
-
czy węże wody od parownika moge dać mniejszej średnicy ? mniej więcej takiej jaką maja wyscia i wejścia ? bo mam chyba za grube, a musze zmienić bo widziałem ze para leci i cieknie troszke z jednego :roll:
Powinny być tej średnicy żeby pasowały do wlotów i wylotów. U mnie też są grubsze, ale przecież ich przepustowość i tak jest ograniczona średnicą rurki na której się je mocuje.
-
Tak odnośnie tematu, PANOWIE, przedwczesny to wiecie co może być :P
-
patent Stingerka się sprawdził :)
nawet na jednym króćcu (od pompy) był kawałek węża :| szkoda że na drugi (od silnika) nie załozyli
węższego nie da rady założyć bo nie wejdzie na parownik
podociągałem kluczykiem i powinno być ok :)
dzięki 8)