FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Snoopy34 w Listopad 18, 2009, 11:35:20 am
-
witam mam wielka prozbe wiec zaczne od poczatku zrobiłem remont silnika wyniana pierscieni kapitalny remont głowicy wymiana wszystkich filtrow paskow itp.. cisnienie na cylindrach w pozadku gaznik czysciłem papka paliwa nowa a problemem jest to ze nadal tak jak przed remontem nie ma mocy jak jade po prostej sam to v max 110km/h co moze dolegac mojemu poldkowi na zimnym nie chce na bezynie palic lepiejn zaskoczy na gazie a jak sie jedzie to na biegu 3,4,5 nie da sie go wkrecic powyzej 3500Obr a na 1,2 wkreca sie do 4000 obr :( a na biegu jałowym pieknie wkreca sie do 6900
jak ktos by wiedział co moze dolegac prosze pisac wielkie dzieki pzdr Snoopy34
-
albo gażnik albo elektryka WN niedomaga. aparat i gaznik do sprawdzenia
-
myslałem ze to moze byc gaznik ale na LPG zachowuje sie tak samo jak na bezynie wiec gaznich narazie wylkuczyłem zapłon raczej powinien byc ustawiony ok
-
Sprawdź wężyk podciśnienia między aparatem zapłonowym, a kolektorem dolotowym, na wszelki wypadek daj nowy. Możesz na próbę przyspieszyć zapłon, przejechać się i zobaczyć czy to coś dało. Możesz mieć wypalone styki w kopułce lub pękniętą kopułkę (nawet jeśli wydaje się że ich nie ma, mogą być mikropęknięcia) sprawdź stan palca w aparacie, styk na palcu musi być czysty, niewypalony. Sprawdź przerwę na świecach, może być za duża. Mogła Ci paść ta gruszka przyśpieszacza zapłonu w aparacie - łatwo sprawdzić, zdejmujesz wężyk z kolektora i dmuchasz, jeżeli daje się dmuchać bez oporu, to membrana poszła się walić.
-
jeszcze sprezynki na odwaznikach odsrodkowych sprawdz ,
generalnie zaplon do przejzenia
-
sprezynki ok i niby wszystko z tym podcisnieniem ok a co myslicie o tym module zapłonowym??
-
raczej mało prawdopodobny. u mnie zamulaczem był aparat ustawiony prawidłowo na lampie ni cholery nie pozwalał jezdzić. wyprzedz zapłon powinno pomóc :) ogólnie mam takie zdanie ze te silniki lepiej jezdzą na za wczesnym :D moj dopiero jezdził na 30 stopniach :D
-
dzieki za porede jutro z rana bede robił i zobaczymy czy pomoze pzdr
-
Snoopy34, ustaw zapłon na słuch (na rozgrzanym i na benzynie) - najlepsza opcja dla tego silnika. jaką masz przerwę na świecach - nie za dużą? spróbuj zmniejszyć przerwę na świecach - jak odczujesz poprawę to wg mnie moduł siedzi. niektóre moduły są mocno wrażliwe i nawet nieumiejętne sprawdzanie iskry może je uszkodzić...
-
Przerwę spróbuj dać 0,5 lub 0,6. Musi mieć wtedy buta.
-
Róznica przy regulacji przerwy będzie niewielka i w specyficznych warunkach. Ja stawiam na moduł/kabelek. moduł sprawdza się minutę a oszczędza wiele niepotrzebnych prac.
najprostrzym objawem awarii modułu jest skaczączy, nie równo chodzący obrotomierz. był taki temat już, objawy zbliżone i tam własnie moduł pomogł.
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=21874
-
kolego a moze podpowiesz jak modul sprawdzic ?
-
wymieniając jedynie
-
spróbuj zmniejszyć przerwę na świecach - jak odczujesz poprawę to wg mnie moduł siedzi