FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Tomek_ w Listopad 27, 2009, 23:02:50 pm

Tytuł: woda na skrzyni - czyli jak wyjąć nagrzewnice ?
Wiadomość wysłana przez: Tomek_ w Listopad 27, 2009, 23:02:50 pm
na przedniej części skrzyni biegów jest cały czas kropelka wody, podejrzewam nagrzewnice
płynu minimalnie ubywa, zastanawiam się nad wyciągnięciem nagrzewnicy i załatania
czy dużo z tym roboty ? ściąganie deski i wogóle
jak taką nagrzewnice naprawić ?
czy warto wlewać do płynu specyfik uszczelniający ?
Tytuł: woda na skrzyni - czyli jak wyjąć nagrzewnice ?
Wiadomość wysłana przez: graczol1 w Listopad 27, 2009, 23:13:24 pm
sprawdź zaworek od nagrzewnicy, który masz w komorze silnikowej - lubi przeciekać podczas włączenia/wyłączania ogrzewania, jakbyś miał padnięta nagrzewnice to płyn miałbyś pod dywanikami. Zeby wyciągnąć nagrzewnice musisz zdemontować konsolę środkową i oczywiście najpierw spuścić płyn. co do specyfiku to najpierw sprawdź zaworek bo jemu specyfik nie pomoże... A jeśli to nagrzewnica to ja bym wsypał specyfik, ale minimalną ilość bo sam mówisz że to mały wyciek.
Tytuł: woda na skrzyni - czyli jak wyjąć nagrzewnice ?
Wiadomość wysłana przez: Tomek_ w Listopad 28, 2009, 00:04:16 am
to nie ten zawór, on ledwo co cieknie, ale pod nim jest kawałek papieru aby wszystko pochłaniać
gdzie jest drugi wylot z nagrzewnicy ?
konsola jest wyciagnięta, pod odpięciu tej plastikowej puszki zobacze nagrzewnice ?
Tytuł: woda na skrzyni - czyli jak wyjąć nagrzewnice ?
Wiadomość wysłana przez: graczol1 w Listopad 28, 2009, 10:46:13 am
1. Obok pierwszego
2. Tak
Tytuł: woda na skrzyni - czyli jak wyjąć nagrzewnice ?
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Listopad 28, 2009, 12:31:48 pm
Tomek... jak już zdejmiesz dolny fragment obudowy, ten z wentylatorem to już wszystko sam rozkminisz, co i jak.TO na prawdę prosta robota, jednak trzeba się troszke nagimnastykować z pozapinaniem wszystkich spinek z powrotem bo przeszkadzają wyloty powietrza. Nie mniej jednak ja nie zapiąłem spinki tej od strony kierowcy najbliżej ściany grodziowej i trzyma się na 5 zamiast na 6... jestem leniwy.


Robota NIE JEST TRUDNA ANI SKOMPLIKOWANA ale upierdliwa... i denerwująca ze względu na dostęp.