FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Grejfrut w Listopad 28, 2009, 16:45:51 pm
-
rodacy...
wariant A: gdzie w warszawie lub okolicach dostane dłuższe od seryjnych przewody ciśnieniowe od wspomagania??
wariant B: może pompe wspomagania można przykręcić tam gdzie alternator a altka tam gdzie wspomoga??
wariant C: sztukawać przewody jakąś wybitną techniką??
wariant D: może ktoś ma na zbyciu długi cisnieniowy??
pzdr
-
poszukaj sklepu/firmy gdzie sie zajmuja hydraulika jesli znajdziesz odpowidnia firme to dorobia Ci przewody na długosc takie jakie bedziesz chciał, niestety ja nie jestem z wawy wiec nie pomoge Ci szukac...
-
Tu jest fajna firma, ale z Wrocka :roll:
http://air-com.com/oferta.html
Pamiętam, że ktoś z forum Sierry dorabiał węże w Wawie, koszt był niski, tzn. za wąż od turbo do bloku, ciśnieniowy dał 130 zł.
Przy wspomaganiu pewnie będzie podobnie, zależy jaki długi.
-
poprostu potrzebuje przewód aby zasilić pompe wspomagania która jest po drugiej stronie silnika.... jak to inni swapowcy rozwiązali??
-
tak samo jak Ty kabinujesz- dorobili dłuzszy przewód :D
-
na rogu orzechowej i krakowiaków dorabiają takie przewody
-
a ja mam takie cos pod nosem :P
-
poprostu potrzebuje przewód aby zasilić pompe wspomagania która jest po drugiej stronie silnika.... jak to inni swapowcy rozwiązali??
do zasilania pompy jest cisnieniowy czy olejoodporny zwykly?
-
no do zasilania jest zwykły
-
To chyba mozna go przedłużyć łącząc dwa takie jakimś kawałkiem metalowej rurki wewnątrz, ściśnięte opaskami?
-
można tak
-
To chyba mozna go przedłużyć łącząc dwa takie jakimś kawałkiem metalowej rurki wewnątrz, ściśnięte opaskami?
potwierdzam słowa Brysiek, da się, ja mam w tej chwili łączone w trzech miejscach :oops: ale nic nie cieknie, a do szprycy i tak już wisi miedziana rurka fi6 :twisted: od baku do komory.
-
Ha... ja mam ZF wspomaganie... i intrygują mnie koncówka na przekładni...
niestety,po przewodzie nie da się dość który na przekładni jest od pompy a który z przekładni idzie do zbiorniczka. Na przekładni są dwie końcówki na śruby z podkładkami ale co najlepsze to to są dwa różne rozmiary....
może ktoś ma wymiary tej końcówki przewodu ciśnieniowego idącego od pompy do przekładni??
-
Odpowiem Ci na odwrót, ten do zbiorniczka to ten który na zamontowanej przekładni jest niżej, łeb śruby 21 albo 22m, nie pamietam dokładnie.
-
ok, skoro ten niżej na przekładni to przekładnia-zbiorniczek to w moim aucie jest wiekszy .... i ma jak mówisz 21 albo 22 to ten wyżej na przekładni jest pompa-przekładnia... tylko jaki nr łba śruby?? jak bedzie łeb śruby dojdziemy do końcówki i bedziemy w domu .... RODACY możecie to zmierzyć aby mieć 200% pewności??
-
cisnieniwy, czyli ten do gory ma leb sruby 19, dzis dokrecalem :) tyle ze w JKC ale ZF ma pomoc te same
-
A ZF ma dokladnie takie same bo przewody pasuja.
-
aaaaa wypatrzyłem w mądrych książkach i według nicH końcówka przewodu ciśnieniowego na pompie jest inny od ZF i JKC ale przewodzik dorobiłem za dobrą cene i po sprawie