FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: wawrzyniec w Listopad 29, 2009, 23:59:15 pm
-
Chcialbym zrobic z Caro przejsciowke. W gre wchodzi przelozenie wnetrza z stareszego do nowego (fotele, tapicerka, deska rozdzielcza, kierownica) oraz przerobienie przodu. Jesli chodzi o to ostatnie jakich problemow moge sie spodziewac? Czy bedzie duzo pracy spawarka?
-
Przód z caro na przejściówkę można przełożyć bez użycia spawarki :)
-
W gre wchodzi przelozenie wnetrza z stareszego do nowego (fotele, tapicerka, deska rozdzielcza, kierownica)
Ja bym się zastanowił jeszcze raz...
-
W gre wchodzi przelozenie wnetrza z stareszego do nowego (fotele, tapicerka, deska rozdzielcza, kierownica)
fotele mniej trzymają na boki, ale są bardziej wygodne do spokojniejszej jazdy (na naszych drogach) tapicerka skajowa też mi się bardziej podoba, jest praktyczniejsza i grubsza (może daje większe wyciszenie) deskę rozdzielczą wolę z Caro, a żeby przełożyć kierownicę trzeba zmieniać kolumnę - inny wieloklin.
-
Wieloklin to już zależy od rocznika. W 1994 jest jeszcze stary...
-
Przerobienie na akwarium wiąże się, ze zmianą tylnego pasa
Chyba przedniego...
-
Przerobienie na akwarium wiąże się, ze zmianą tylnego pasa
Chyba przedniego...
Tylnego też. Akwarium ma tył od "borka".