FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: waldi919 w Grudzień 01, 2009, 17:05:03 pm
-
Koledzy czy zakładając most z argenty mając już silnik, skrzynię fiata i wał Fiat/polonez można założyć oryginalny wał z argenty? Ja ma skracany wał (on był z mostem poloneza) i jestem ciekaz czy podejdzie oryginalny?
-
Na zdrowy rozum to nie. Skoro most z argenty daje się zamontować w normalnym poldku bez obcinania wału, to jest własnie tak, że jaki most nie założysz będzie sie końcył w tym samym miejscu. Zostaw wał skracany, jeśli jest dobrze zrobiony i wyważony z całością. Jak nie to lepiej pierwszą cześć przełóż z Argenty, druga jstandardowo z poloneza, argentowska na śmeitnik.
-
No właśnie ja taki mam przód z argenty a tył polonez. Jeszcze jedno pytanie mam a mianowicie jaki przegób gumowy pasuje do takiego kompletu który mam- Polonez czy musi być oryginał Fiat?
-
Z tego co wiem to pasuje, mało tego jako ciekawostkę powiem, że w przy skrzyni N9 w Poldofordzie jest identyczny jak w OHV ten przegub.
-
Sprzęgło gumowe dowolne, za to podpora może nie pasować, jeśli masz gruby wał (z Volumexa), być może pasuje wtedy od lublina, chociaż mi wychodzilo ze ma 35 mm a potrzeba 36, albo odwrotnie.