FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: waldi919 w Grudzień 06, 2009, 00:15:14 am

Tytuł: Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
Wiadomość wysłana przez: waldi919 w Grudzień 06, 2009, 00:15:14 am
Może mi ktoś powiedzieć jaka szczelina powinna być pomiędzy schodzącym się pierścieniem w cylindzrze (nie wiem czy dobrze to ująłem :P ) ale myśle że wszyscy wiedzą o co chodzi. Gdzyż nabyłem silnik i chciałem go przeglądnąć i uszczelnić przed założeniem a w środku ku mojemu ździwieniu nowe tłoki(84.6) itp... okazuje się że ktoś go remontował :lol:  włożyłem na próbę pierścień do cylindra i przerwa jaka mi się ukazała to ok 0.6 mm, wydaje mi się że to trochę dużo ale nie wiem jak to ma wyglądać w TC. Ciśnienie jak mu mierzyłem przed rozebraniem to 12,5. 8. 11,5. 12,5 Ale co do ciśnienia tak słabego na 2-gim cylindrze odpowiedzialne byłu zawory ponieważ nie trzymały, zresztą całą głowice robię od podstaw. Jakie jest waszę zdanie na temat tej szczeliny (dodam że na wszystkich pierścieniach taki były.
Tytuł: Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
Wiadomość wysłana przez: maciejowski w Grudzień 06, 2009, 01:28:11 am
skrócona instrukcja napraw do 2.0 podaje:
-dla uszczelniającego 0,30-0,45
-dla zgarniającego 0,30-0,45
-dla zgarniającego ze sprężyną wewnętrzną 0,25-0,40

więcej ci nie powiem, bo się nie znam  :P
Tytuł: Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
Wiadomość wysłana przez: waldi919 w Grudzień 06, 2009, 15:21:03 pm
Oki. Dzięki, to mi wystarczy :D
Tytuł: Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
Wiadomość wysłana przez: waldi919 w Styczeń 13, 2011, 18:49:47 pm
Czy pierścienie tlokowe z Cromy 2.0 8V sa takie same jak w 132?
Tytuł: Pierścienie tłokowe 2.0 DOHC
Wiadomość wysłana przez: Grzesiek w Styczeń 13, 2011, 23:48:17 pm
Tak