FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Wiking w Grudzień 20, 2009, 13:09:41 pm
-
Wymieniłem ogrzewanie z caro na te plusowe i napotkał mnie problem. Co zrobić z instalacją podciśnienia, tzn. czy trzeba wymienić kolektor ssący (pod gaźnikiem) żeby można było doprowadzić podciśnienie do regulacji nawiewu? Ewentualnie skąd można je jeszcze doprowadzić do tej czarnej puszki?
Będę wdzięczny za każdą radę bo zima przyszła.... :roll:
-
Podciśnienie możesz złapać z:
przewodu idącego do serwa
dajesz trójnik i już masz dodatkowe wyjście na podciśnienie dla zespołu siłowników nagrzewnicy.
-
A ja mam inny problem szukałem i nie znalazłem... Jak sobie jadę normalnie bez deptania nawet takiego delikatnego to jest tak że wszystko prawie działa i jest dobrze ale niestety żeby przełączyło się na nawiew na twarz to oj trzeba wyłączyć nawiew poczekac chwile i powolutku się przełączy no ale to jeden ból, bo drugi to jest to że podczas jazdy i depnieciu po proastu casami przestaje w ogóle dmuchac i poźniej ustawia sie na szybe i nogi albo i szybe zalezy co bylo wybrane wczesniej... Może ktoś pomoże??
-
Jeżeli przestaje dmuchać we właściwe miejsce przy depnieciu, to oznacza uszkodzony zaworek w zbiorniku podciśnienia. Gdy wdepniesz pedał, gazy do "dechy", podciśnienie w kolektorze jest minimalne, a właśnie podciśnienie otwiera i zamyka nawiewy w nagrzewnicy PLUSA. Ja zamontowałem zaworek od rowera od dętki, aby utrzymywał podciśnienie w tym kulistym zbiorniku. Pomogło, ale chyba najlepszym rozwiązaniem będzie wstawienie nowego zbiornika. Z tego co wiem, sporo kosztuje... .
-
Z tego co wiem, sporo kosztuje... .
Tak, całe 15 zł.
-
Widocznie "cenka opada"!
-
No dzięki dzieki... Tak mysłałem ale ktos kiedy mi wspominał że nie bedzie tego winna...
Cenka opada jak przechylam glowe do przodu... ;p ha ha ha