FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: marspidi w Styczeń 15, 2010, 22:29:27 pm

Tytuł: NIE PALI
Wiadomość wysłana przez: marspidi w Styczeń 15, 2010, 22:29:27 pm
CZesc
Walcze ze swoim poldkiem juz trzeci tydzień i nic (ATU plus 1.6 GLI Bosch)
Nie chce zapalić na benzynie - tak jakby wtryskiwacz nie działał.

To co sprawdziłem i wymieniłem:

1. Cały wtrysk boscha
2. komp boscha

-zdjąłem przewód paliwowy i włożyłem do buteli - paliwo leci (nie tryska).
- iskra jest
- bezpieczniki sprawdzone.

Pozostaje kwestia pompy paliwa - czy jak ciśnienie jest troszke słabsze to wtrysk by nie działał? - przy rozruchu ?

Drugie pytanko: czy instalacja LPG może blokować wtrysk?


Prosze o pomoc , nie wiem co robic, moim następnym krokiem bedzie wymiana pompy - W CIEMNO

p.s. wszystko zaczeło się od momentu spadku temperatury

pozd
Marcin
Tytuł: NIE PALI
Wiadomość wysłana przez: Milek#1944 w Styczeń 15, 2010, 22:34:59 pm
Na LPG chodzi?
Tytuł: NIE PALI
Wiadomość wysłana przez: marspidi w Styczeń 16, 2010, 03:46:39 am
Na Gazie chodzi ale nie mam mozliwości odpalenia tylko na lpg
Tytuł: NIE PALI
Wiadomość wysłana przez: mareks#1181 w Styczeń 16, 2010, 07:44:48 am
Czasami montują ustrojstwa co blokują pompkę paliwa i wtrysk jak silnik  chodzi na lpg, a to po to żeby na sucho nie chodziły. Podepnij na krótko pomkę paliwa , i  palcem zatrzymaj wyjście do wtrysku. Jak ci się uda to zrobić  to pompka podaje za małe ciśnienie lub zatkany filtr paliwa masz. Co prawda najlepiej by było zmierzyć ciśnienie ładowania pomki paliwa jakimś manometrm. Można wykorzystać pompkę do kół jak posiada wskażnik do 3 bar. Bo chyba coś koło tego powinna pompka podawać ciśnienia. Lub masz zamarzniętą wodę w układzie paliwowym.