FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: waldi919 w Styczeń 17, 2010, 10:23:24 am
-
Panowie jak się sprawa ma do LPG w DOHC, a mianowicie- zakładając wtrysk GSI do 2.0 wiadomo że nie będzie miał osiągów takich jak na gaźniku(oczywiście na PB) a czy na LPG będzie chodził podobnie jak na gaźniku? I druga sprawa, na którym wtrysku będzie miał lepsze osiągi GSI/GLI jeżdżąc na gazie oczywiśćie?
-
Jak LPG to tylko BLOS.
Tak jak ma Bodzio w Kombi i tak jak Cycu mial w 1.6 ( z resztą też kombi :D ) Nie wiem czy ktoś zauważył ale wykres na LPG idzie łagodniej (tzn. nie ma tego dołka przy średnich obrotach) a moment jest praktycznie taki sam, a to wszystko regulowane na predkosci przed zlotem.
Co do GSI/GLI, niektórzy wypowiadali się, że GSI na DOHC słabo się spisuje. Pamiętajmy, że kolektor i cały wydech jest seria, więc zwężka mocna.
Chciałbym też zobaczyć jakiś wykres z Boschem :) Bo bardzo wątpię, że Boschowski wtrysk da więcej koni niż wielopunkt z GSI :)
Aha no i na przykładzie Bodziastego, samochód jeździ rok bez jakiejkolwiek awari :)
-
bosch nie da wiecej koni niz gsi ,skad te pomysly ,
za gazie IIgen powinien miec takie osiagi jak gaznikowiec z gazem
-
Załóż wtryski od cromy albo lanci bo gli bedzie mułem straszny a gsi no moze te fabryczne 112 kucy wypluje ale opornie co do gazu tak jak porzednicy napisali blos metalowy filtr stozkowy i polacy do boju innej rady nie ma
-
Wiem że tylko Blos tak czy inaczej. Zastanawiałem się na jakim osprzecie(GSIczy GLI) będzie lepiej to pracowało jeśli chodzi o LPG? O PB znam już opinie i cudów się nie spodziewam. Autko będzie jeździło na gazie i to mnie interesuje a nie chciał bym zakładać gaźnika ze względu na przegląd... Zresztą wtrysk jest wygodniejszy
-
Gsi bedzie chodzic lepiej niz gli i tak to wyglada
-
boscha latwiej zalozyc ,ale ma za mala przepustnice ,
jak juz cos to idz w gsi
-
boscha latwiej zalozyc ,ale ma za mala przepustnice
Czy nie jest tak że można wrzucić plug&play inny (większy) zespół przpustnicy do BOSha, tak jak jest z Abimexem?
W jakim innym aucie takie coś jeździ?
-
Jeździ i ma 90KM.
-
boscha latwiej zalozyc ,ale ma za mala przepustnice
Czy nie jest tak że można wrzucić plug&play inny (większy) zespół przpustnicy do BOSha, tak jak jest z Abimexem?
W jakim innym aucie takie coś jeździ?
nie ma wiekszej niz w Polonezie 38mm ,sa tylko mniejsze w mniejszych silnikach ,
a kombinacja z zupelnie innymi przepustnicami moze nie wyjsc ze wzgledu na TPS
-
Dlatego proponujemy GSI i przepustnice 64mm
-
KGB, czyli w jednopunktach 1.8 na boshu niema wiekszej przepustnicy?
-
GSI to ma chyba 46cm ,a nie 64 :D
gdziec m sie obilo o uszy ,ze w szmelcwagenach 1.8 jest 38mm
w Polonezie 1.6 jest 38mm ,
w Uno 1.4 i w clio 1.4 sa 36mm
-
GSI to ma chyba 46cm ,a nie 64 :D
Ktoś mówił o przepustnicy z Poloneza ?
Chodzi o przepustnicę z Nubiry 2.0.
-
:)
Dobrze radze, nie bawcie się w Bosha :) sam mam takowe gówno i nie tylko ja twierdze, że to jest żal ból i nendza, nawet jakbys postawił to na V12 z Maranello :)
-
dobry ,prosty wtrysk ,
osiagi ma slabsze ,bo nie przelewa na bogato gdy wcisniesz gaz do dechy - ale to kwestia programu ,
jednak do duzych silnikow sie nie nadaje