FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: Fistasz w Styczeń 19, 2010, 21:31:51 pm
-
Czy jest sens się w to bawić? Mam dostepny wtrysk Bosch Jetronic od Escorta 1.6 CVH. Po wstępnych oględzinach technicznie mozliwe to jest tylko czy warto?
-
Fistasz, szukaj lepiej EFI od forda, najlepiej wersję IS, czyli bez rurek recyrkulacji w kolektorze wydechowym, bez sondy. Z tego co pamiętam, to ISowa głowica ma większe zawory wydechowe.
Silniki te występowały w sierce i Scorpiaku MK I.
BTW, jak tam ohac, zrobiony od poprzednich Czerniewic, czy nie :?:
-
iem ze EFi lepszy bo oryginał. Pytam bo ten zestaw mam za free i w całości. Sam rozbieream to auto.
OHC nie zrobiony, Wymieniony na inny :)
-
Znowu przekładka? Jakoś pozostane przy tym co mam. Chociaż to CVH z tym wtryskiem też miało 105 KM
-
ale wazyło połowe tego co pinto :)
-
rzezbienie w mechanicznym wtrysku to jedna wielka lipa ,
wogole mechaniczne to lipa jest ,
raczej nie ma co tego ogarniac ,chyba ze rzeczywiscie silnik sobie zostawisz z tym wtryskiem na zapas
-
jaka jest istota mechanicznego wtrysku ? dobiera dawke tylko na podstawie obrotow czy jak ?
-
... i ilości powietrza. (czyli np dmuchomierz i czujnik temp.)
-
jaka jest istota mechanicznego wtrysku ? dobiera dawke tylko na podstawie obrotow czy jak ?
http://www.bmwm.beep.pl/serwis/kjet/kjet.htm