FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: jurek12345 w Styczeń 20, 2010, 18:50:12 pm

Tytuł: Strzały - co może być przyczyną?
Wiadomość wysłana przez: jurek12345 w Styczeń 20, 2010, 18:50:12 pm
Witam, mam poldka z 2000 roku, Atu GSi wtrysk wielopunktowy. Od jakiegoś czasu, przy ruszaniu, i na dwójce  mam strzały, nieraz aż zgaśnie silnik. Był dwa razy u diagnosty w Polmozbycie, nic nie pomogło. Swiece i przewody WN wymieniłem, zrobiono także reset komputera. Może ktos pomoze? A może znacie jakiś dobry warsztat w Szczecinie?
Tytuł: Re: Strzały - co może być przyczyną?
Wiadomość wysłana przez: jimo#1921 w Styczeń 20, 2010, 18:51:46 pm
Cytat: "jurek12345"
Witam, mam poldka z 2000 roku, Atu GSi wtrysk wielopunktowy. Od jakiegoś czasu, przy ruszaniu, i na dwójce  mam strzały, nieraz aż zgaśnie silnik. Był dwa razy u diagnosty w Polmozbycie, nic nie pomogło. Swiece i przewody WN wymieniłem, zrobiono także reset komputera. Może ktos pomoze?


Rozumiem, że jest tam już II generacja instalacji lpg. Czy nie ma problemów z ubogą mieszanką?
Tytuł: Re: Strzały - co może być przyczyną?
Wiadomość wysłana przez: jurek12345 w Styczeń 20, 2010, 18:56:44 pm
Cytat: "jimo#1921"
Cytat: "jurek12345"
Witam, mam poldka z 2000 roku, Atu GSi wtrysk wielopunktowy. Od jakiegoś czasu, przy ruszaniu, i na dwójce  mam strzały, nieraz aż zgaśnie silnik. Był dwa razy u diagnosty w Polmozbycie, nic nie pomogło. Swiece i przewody WN wymieniłem, zrobiono także reset komputera. Może ktos pomoze?


Rozumiem, że jest tam już II generacja instalacji lpg. Czy nie ma problemów z ubogą mieszanką?


Prawdę mówiąc nie wiem :-(, instalacja to Lovato, zakładana w 2002 roku, ale nie wiem jakiej generacji, popatrzę w papierach, bo prawdę mówiąc nie za bardzo sie znam. A odnośnie mieszanki, jak był dwa razy u diagnosty, to chyba tam sie znają na dobraniu odpowiedniej mieszanki (ale mogę się mylić) i mm nadzieję  że to ustawiali.
Tytuł: Strzały - co może być przyczyną?
Wiadomość wysłana przez: jimo#1921 w Styczeń 20, 2010, 19:28:25 pm
W zasadzie jest już najmniej - kilka pokrewnych tematów. Ogólnie wszystko rozbija się o układ WN, oraz regulację parownika/instalacji. Polecam poszukać w archiwum tego działu.
Przykładowy temat.
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=19814&highlight=strzela
Tytuł: Strzały - co może być przyczyną?
Wiadomość wysłana przez: oprawca_1978 w Styczeń 21, 2010, 14:00:47 pm
Sprawdź, czy masz sprawny układ przewietrzania silnika, tzn. czy odma jest drożna, a na zagrzanym i pracującym silniku po wyjęciu bagnetu oleju, w komorze korbowej jest lekkie podciśnienie (cienką suchą nitką sprawdź, czy dymem z papierosa, tudzież płomieniem zapalniczki) - musi lekko ssać przez rurkę miarki. Oczywiście przy tym korek oleju ma być nie zdjęty.
Acha - powiedz też, gdzie masz wstawiony mikser od gazowni i jak on jest ulokowany względem wężyka nadmiarowego odmy.
Tytuł: Strzały - co może być przyczyną?
Wiadomość wysłana przez: konradb w Styczeń 25, 2010, 20:28:17 pm
u mnie strzelalo gdy odma spadla lub za drugim razem jak silnik zamokl
Tytuł: Strzały - co może być przyczyną?
Wiadomość wysłana przez: pianek89 w Styczeń 26, 2010, 16:02:20 pm
Moj kumpel ostatnio mial takie same objawy w swoim Atu, tez Gsi i u niego to byla wina cewki.
Tytuł: Strzały - co może być przyczyną?
Wiadomość wysłana przez: bartezxg w Luty 15, 2010, 21:36:44 pm
Proponuję zmniejszenie przerwy na świecy do 0,6 ja u siebie tak zrobiłem i problemy się skończyły .