FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: jurek12345 w Styczeń 20, 2010, 18:50:12 pm
-
Witam, mam poldka z 2000 roku, Atu GSi wtrysk wielopunktowy. Od jakiegoś czasu, przy ruszaniu, i na dwójce mam strzały, nieraz aż zgaśnie silnik. Był dwa razy u diagnosty w Polmozbycie, nic nie pomogło. Swiece i przewody WN wymieniłem, zrobiono także reset komputera. Może ktos pomoze? A może znacie jakiś dobry warsztat w Szczecinie?
-
Witam, mam poldka z 2000 roku, Atu GSi wtrysk wielopunktowy. Od jakiegoś czasu, przy ruszaniu, i na dwójce mam strzały, nieraz aż zgaśnie silnik. Był dwa razy u diagnosty w Polmozbycie, nic nie pomogło. Swiece i przewody WN wymieniłem, zrobiono także reset komputera. Może ktos pomoze?
Rozumiem, że jest tam już II generacja instalacji lpg. Czy nie ma problemów z ubogą mieszanką?
-
Witam, mam poldka z 2000 roku, Atu GSi wtrysk wielopunktowy. Od jakiegoś czasu, przy ruszaniu, i na dwójce mam strzały, nieraz aż zgaśnie silnik. Był dwa razy u diagnosty w Polmozbycie, nic nie pomogło. Swiece i przewody WN wymieniłem, zrobiono także reset komputera. Może ktos pomoze?
Rozumiem, że jest tam już II generacja instalacji lpg. Czy nie ma problemów z ubogą mieszanką?
Prawdę mówiąc nie wiem :-(, instalacja to Lovato, zakładana w 2002 roku, ale nie wiem jakiej generacji, popatrzę w papierach, bo prawdę mówiąc nie za bardzo sie znam. A odnośnie mieszanki, jak był dwa razy u diagnosty, to chyba tam sie znają na dobraniu odpowiedniej mieszanki (ale mogę się mylić) i mm nadzieję że to ustawiali.
-
W zasadzie jest już najmniej - kilka pokrewnych tematów. Ogólnie wszystko rozbija się o układ WN, oraz regulację parownika/instalacji. Polecam poszukać w archiwum tego działu.
Przykładowy temat.
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=19814&highlight=strzela
-
Sprawdź, czy masz sprawny układ przewietrzania silnika, tzn. czy odma jest drożna, a na zagrzanym i pracującym silniku po wyjęciu bagnetu oleju, w komorze korbowej jest lekkie podciśnienie (cienką suchą nitką sprawdź, czy dymem z papierosa, tudzież płomieniem zapalniczki) - musi lekko ssać przez rurkę miarki. Oczywiście przy tym korek oleju ma być nie zdjęty.
Acha - powiedz też, gdzie masz wstawiony mikser od gazowni i jak on jest ulokowany względem wężyka nadmiarowego odmy.
-
u mnie strzelalo gdy odma spadla lub za drugim razem jak silnik zamokl
-
Moj kumpel ostatnio mial takie same objawy w swoim Atu, tez Gsi i u niego to byla wina cewki.
-
Proponuję zmniejszenie przerwy na świecy do 0,6 ja u siebie tak zrobiłem i problemy się skończyły .