FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: bisz w Styczeń 25, 2010, 15:12:56 pm

Tytuł: dystanse a szeroki zawias
Wiadomość wysłana przez: bisz w Styczeń 25, 2010, 15:12:56 pm
Czy korzysci płynące z szerokiego zawiasu przekladają się na te płynące z założenia dystansów ? W ogóle o ile szerzej są koła w szerokim zawiasie ?
Tytuł: dystanse a szeroki zawias
Wiadomość wysłana przez: DF w Styczeń 25, 2010, 15:17:10 pm
Po 3 cm na stronę zyskuje przy szerszym zawiasie. Przy dystansach łożyska są inaczej/gorzej obciążone co im nie służy a w zakręcie koło układa się jakoś głupio/niewłaściwie...
Tytuł: dystanse a szeroki zawias
Wiadomość wysłana przez: bisz w Kwiecień 12, 2010, 17:32:43 pm
A i jeszcze jedno pytanie mam. Swapujemy z kolega rovera do fiata. I koncepcja jest taka, aby podmienić samą belkę, bez babrania się ze spawaniem mocowań wahaczy etc, jednym słowem zostaje wszystko stare oprócz stabilizatora i belki. Pytanie Czy można złożyć taki twór pt seryjne wahacze z DF + belka z rovera ? czy pasuje wszystko bez wiercenia i cięcia ?
Tytuł: dystanse a szeroki zawias
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Kwiecień 12, 2010, 17:40:00 pm
Cytat: "DF"
Po 3 cm na stronę zyskuje przy szerszym zawiasie. Przy dystansach łożyska są inaczej/gorzej obciążone co im nie służy a w zakręcie koło układa się jakoś głupio/niewłaściwie...

Bo geometria się kisi... Środek koła wypada nie tam gdzie konstruktor to sobie wymyślił i wszystko jest pokiełbaszone...