FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Maxiu w Styczeń 27, 2010, 15:20:24 pm
-
wyciągnij moduł zapłonowy zagrzej np. na grzejniku i spróbuj odpalić zimne auto, albo odwrotnie ciepłe auto i lodowaty moduł jak nie bedzie zapała to jego wina. ssaniu mu zamykasz co nie?
-
mielismy podobny problem w akwarium, i był to aparat zapłonowy, jak sie nagrzał to gasł i nijak niechciał odpaic, z tym, ze gasł przy mniejszej teperaturze niz u kolegi
-
Sprawdzę ten moduł mam dwa zapasowe tak że nie muszę go schładzać. Ssanie normalnie wyłączam przy przełączeniu na gaz.
-
mielismy podobny problem w akwarium, i był to aparat zapłonowy, jak sie nagrzał to gasł i nijak niechciał odpaic, z tym, ze gasł przy mniejszej teperaturze niz u kolegi
u mnie kiedyś było to samo problemem nie był cały aparat a ta cewka która podaje impulsy do modułu. koszt nowej około 60zł
-
WKLIW, dokładnie, mozna wymienic tez i sama cewke, ale my wymienilismy cały aparat i był święty spokój :D
-
mialem to samo w swoim abimexie. Jak sie rozgrzal to kaput, jak zimny to od strzala. Wymienilem cewke razem z modulem
-
Posprawdzam sobie jutro lub pojutrze dobrze że mam moduły cewki i aparaty zapłonowe zamienne :wink:
[ Dodano: 28 Sty 2010 13:37 ]
WKLIW o jakiej cewce mówisz. Ona znajduje się w aparacie zapłonowym? Mam cały nowy aparat i nie wiem gdzie tego szukać. Przy wymianie całego aparatu trza ustawiać zapłon a szczerze nie mam pojęcia jak to się robi. Zacznę od modułu później cewka zapłonowa, zielony kabel ,wymienię ten mały kondensator przy niej mam też nowe kable kopułkę i palec. Jeśli to nie pomoże to wymienię cały aparat zapłonowy.
[ Dodano: 30 Sty 2010 15:44 ]
Normalnie czary. Dzisiaj rano wreszcie znalazłem czas by zajrzeć do poloneza. Ku mojemu zdziwieniu po odpaleniu na dyg i nagrzaniu do 90 stopni dalej chodzi. na próbę przejechałem 20 km i nic normalnie jedzie? Co jest nie lubi zimna :lol: ? Wtedy jak mi się to działo było jakieś -15 teraz -2?