FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => CAŁA POLSKA => Wątek zaczęty przez: mef1910 w Luty 16, 2010, 18:06:51 pm
-
Zastanawiam sie nad wyborem przyczepy kempingowej przeglądałem
ostatnio oferty na www.tanikemping.pl ale czy samochód mi to uciągnie
Zna ktoś jakieś przeliczniki? Jak ktoś może pomóc to niech mi jakąś
doradzi.
-
a jakie masz auto ?
-
a jakie masz auto ?
Jak to jakie? Pewnie poldka :d
nie wiem ile waza takie przyczepy ale ja swoim autem uciaglem przyczepe z 2 tonami piachu i dawał rade. Auto niezagazowane.
-
http://www.whattowcar.com/basic_index.php
Wiesz przyczepa to nie takie hop siup. Ja swoją kupiłem pod koniec sierpnia 2009. Trzeba się dobrze zastanowić i przeanalizować wiele aspektów, które zakup cycepki za sobą niesie.
Zacznijmy od tego - ile masz kasy :)
-
caro 1.6 bg oczywiście
-
2.0 Dohc z niewiadowem n126e daje sobie świetnie radę nawet podczas wyprzedzania :twisted:
-
Panowie sorki za mały OT ale jakie macie dopuszczalne masy na haku wbite w dowodzie? Bo ja mam tylko 500kg z hamulcem i wydaje mi sie to dość śmieszna wartością...
-
Panowie sorki za mały OT ale jakie macie dopuszczalne masy na haku wbite w dowodzie? Bo ja mam tylko 500kg z hamulcem
Ja mam w dowodzie wbite 1000kg...A haka nie mam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: I nigdy auto nie miało...A od czego to jest zależne :?: Hmmm nie wiem...
Może jak pisze Grzech#1938 czyli konstrukcja haka i resztę danych,które są w dowodzie pochodzą z tabliczki ;)
-
Ja w ogóle nie mam mas przyczepy w dowodzie, hak jest oczywiście wbity w dowód, w poprzednim dowodzie też nie miałem. Ale proszę nie kontynuować tutaj tego wątku
-
samochód pociągnie ci nawet i przyczepe ważącą tonę, tylko co to za jazda będzie.
na twoim miejscu celował bym w wagę do 600kg.
Sam mam Niewiadowa n126e (pusta waży 450kg) i po wsadzeniu paru bambetli do środka (pewnie całośc z 550kg) jakoś daje się jechać.
Problem też sprawia opór powietrza, jaki stawia przyczepa-przy prędkościach większych jak 70 to daje o sobie znać i wtedy, gdy przyczepa jest cięzka jest mordęga.
Kupuj nie za ciężką, najlepiej z hamulcem i ze skośnym przodem, by była areodynamiczna. Przyczepkę kupuje się zazwyczaj na lata, więc czy do tego czy innego samochodu o średniej mocy będzie akurat.