FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SPORTOWO => kjs'y deklaracje - relacje => Wątek zaczęty przez: jerzy_jerz w Luty 26, 2010, 08:28:59 am
-
Auto Sport Klub w Przemyślu dnia 21.03.2010 r. ( niedziela) zaprasza na KJS „Przemyśl” - pierwszą eliminację Mistrzostw Okręgu Rzeszowskiego PZM w Konkursowej Jeździe Samochodowej - KJS – 2010.
Na zawodników czeka do pokonania 11 prób sprawnościowych, w tym cztery o charakterze oesowym i cztery szybkie próby na luźnej nawierzchni! Planowany jest uroczysty start załóg Przemyskiego Rynku (zobaczymy czy wyjdzie, narazie nie jest to pewnie na 100%)
Wpisowe:
- 80zł. pierwszy termin, zgłoszenie przysłane na e-mail: auto-sport-klub@wp.pl , wpłata na rachunek bankowy (Lukas Bank, nr 15 1940 1076 3063 1944 0000 0000)
- 120zł w dniu zawodów.
UWAGA! Obowiązuje limit 50 załóg.
Więcej informacji wkrótce na stronie Auto Sport Klubu Przemyśl: www.ask-przemysl.pl
[ Dodano: 23 Mar 2010 00:17 ]
http://www.youtube.com/watch?v=-_Q_Ntzm1mg
-
Dobry film i świetna impreza :D
-
najlepszy moment filmu 5:08 :twisted: posłuchajcie komentarzy :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=NNysQlq_3YQ Kjs w naszym wykonaniu... jak teraz to widze to masa błędów kierowcy! :roll:
-
Po pierwsze proponuję nauczyć się korzystać z ręcznego. Tracisz za dużo czasu na nawrotach ,a i ręcznym przy normalnym hamowaniu można się podpierać żeby skrócić drogę hamowania albo wprowadzać auto w wahadło. Proponuję poćwiczyć to na sucho, żeby ręka się nauczyła wpierw.
Po drugie dźwięk wydechu jest okropny. :P
Po trzecie oducz się wychodzenia z poślizgu za pomocą hamulca.
Po czwarte: użyj międzygazu żeby wrzucić 1 bez zgrzytu.
2:13- na moje oko za późne wejście. Tam mogłeś użyć ręcznego.
Nawrót na 3.06- znowu brak ręcznego i za dużo gazu w gwizdek.
3:41 - użyłeś ręcznego żeby zwolnić? Tak mi to wygląda. Mimo to wydaje mi się że to było za późne wejście.
-
Nie używam recznego bo go nie ma! tzn jest seryjny i do zastosowań sportowych sie nie nadaje ;) Przy hamowaniu podpieram sie jedynie biegami. Z tą "jedynką" to miał być shift-lock zamiast ręcznego właśnie, ale "ch*"o** wyszło :P
Nawroty trzeba poćwiczyć - 100% racji.
Nie uzywam hamulca do wychochenia z poślizgu, czasem kopne w celu kontrolowania toru jazdy w uślizgu. Jeśli chodzi sytuacje z 0:57 to było zaraz zwężenie (stalowe słupy podtrzymujące wiate) a ja za bardzo wypusciłem tył i samo odjecie gazu nie pomogło - lekkie kopniecie po hamulcu nastawilo auto prosto.
3:41 Chciałem ten zakręt lekko przyciąc ale przod pojechał prosto (stad pisk i ten "ch*"** tor jazdy). Nie uzywałem tam ręcznego.
2:13 Podobnie - jechałem max przy lewej, był syf... i nie skręcił tak jak miał ;)
3:06 prawda... miało być wyjście lekkim uslizgiem
-
Może gdybyś pokombinował z wahadłem jak na tej szykanie na szutrze... Tam było bardzo zacnie.
Aha, masz tarcze z tyłu. To wiele wyjaśnia.
-
hmm co do wahadla to sie zgodze ale duzo latwiej bedzie sie robic jak wspoma zawita i mniej bujajacy sie tyl ;) takie moje zdanie wkoncu znam kazda rdze na tym aucie :)