FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SPORTOWO => kjs'y deklaracje - relacje => Wątek zaczęty przez: jerzy_jerz w Luty 26, 2010, 08:28:59 am

Tytuł: KJS "Przemyśl" 21.03.10
Wiadomość wysłana przez: jerzy_jerz w Luty 26, 2010, 08:28:59 am
Auto Sport Klub w Przemyślu dnia 21.03.2010 r. ( niedziela) zaprasza na KJS „Przemyśl” - pierwszą eliminację Mistrzostw Okręgu Rzeszowskiego PZM w Konkursowej Jeździe Samochodowej - KJS – 2010.

Na zawodników czeka do pokonania 11 prób sprawnościowych, w tym cztery o charakterze oesowym i cztery szybkie próby na luźnej nawierzchni! Planowany jest uroczysty start załóg Przemyskiego Rynku (zobaczymy czy wyjdzie, narazie nie jest to pewnie na 100%)



Wpisowe:
- 80zł. pierwszy termin, zgłoszenie przysłane na e-mail: auto-sport-klub@wp.pl , wpłata na rachunek bankowy (Lukas Bank, nr 15 1940 1076 3063 1944 0000 0000)
- 120zł w dniu zawodów.

UWAGA! Obowiązuje limit 50 załóg.



Więcej informacji wkrótce na stronie Auto Sport Klubu Przemyśl: www.ask-przemysl.pl

[ Dodano: 23 Mar 2010 00:17 ]
http://www.youtube.com/watch?v=-_Q_Ntzm1mg
Tytuł: KJS "Przemyśl" 21.03.10
Wiadomość wysłana przez: Smar w Marzec 23, 2010, 17:04:42 pm
Dobry film i świetna impreza :D
Tytuł: KJS "Przemyśl" 21.03.10
Wiadomość wysłana przez: karpiu19_88 w Marzec 23, 2010, 19:04:36 pm
najlepszy moment filmu 5:08  :twisted:  posłuchajcie komentarzy :D
Tytuł: KJS "Przemyśl" 21.03.10
Wiadomość wysłana przez: Smar w Marzec 23, 2010, 21:30:50 pm
http://www.youtube.com/watch?v=NNysQlq_3YQ  Kjs w naszym wykonaniu... jak teraz to widze to masa błędów kierowcy!  :roll:
Tytuł: KJS "Przemyśl" 21.03.10
Wiadomość wysłana przez: banned w Marzec 23, 2010, 23:03:17 pm
Po pierwsze proponuję nauczyć się korzystać z ręcznego. Tracisz za dużo czasu na nawrotach ,a i ręcznym przy normalnym hamowaniu można się podpierać żeby skrócić drogę hamowania albo wprowadzać auto w wahadło. Proponuję poćwiczyć to na sucho, żeby ręka się nauczyła wpierw.

Po drugie dźwięk wydechu jest okropny. :P

Po trzecie oducz się wychodzenia z poślizgu za pomocą hamulca.

Po czwarte: użyj międzygazu żeby wrzucić 1 bez zgrzytu.

2:13- na moje oko za późne wejście. Tam mogłeś użyć ręcznego.

Nawrót na 3.06- znowu brak ręcznego i za dużo gazu w gwizdek.

3:41 - użyłeś ręcznego żeby zwolnić? Tak mi to wygląda. Mimo to wydaje mi się że to było za późne wejście.
Tytuł: KJS "Przemyśl" 21.03.10
Wiadomość wysłana przez: Smar w Marzec 23, 2010, 23:43:19 pm
Nie używam recznego bo go nie ma! tzn jest seryjny i do zastosowań sportowych sie nie nadaje ;) Przy hamowaniu podpieram sie jedynie biegami. Z tą "jedynką" to miał być shift-lock zamiast ręcznego właśnie, ale "ch*"o** wyszło :P

Nawroty trzeba poćwiczyć - 100% racji.
 
Nie uzywam hamulca do wychochenia z poślizgu, czasem kopne w celu kontrolowania toru jazdy w uślizgu. Jeśli chodzi sytuacje z 0:57 to było zaraz zwężenie (stalowe słupy podtrzymujące wiate) a ja za bardzo wypusciłem tył i samo odjecie gazu nie pomogło - lekkie kopniecie po hamulcu nastawilo auto prosto.

3:41 Chciałem ten zakręt  lekko przyciąc ale przod pojechał prosto (stad pisk i ten "ch*"** tor jazdy). Nie uzywałem tam  ręcznego.

2:13 Podobnie - jechałem max przy lewej, był syf... i nie skręcił tak jak miał ;)

3:06 prawda... miało być wyjście lekkim uslizgiem
Tytuł: KJS "Przemyśl" 21.03.10
Wiadomość wysłana przez: banned w Marzec 24, 2010, 17:50:56 pm
Może gdybyś pokombinował z wahadłem jak na tej szykanie na szutrze... Tam było bardzo zacnie.

Aha, masz tarcze z tyłu. To wiele wyjaśnia.
Tytuł: KJS "Przemyśl" 21.03.10
Wiadomość wysłana przez: jerzy_jerz w Marzec 28, 2010, 20:22:43 pm
hmm co do wahadla to sie zgodze ale duzo latwiej bedzie sie robic jak wspoma zawita i mniej bujajacy sie tyl ;) takie moje zdanie wkoncu znam kazda rdze na tym aucie :)