FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: danieldeni20 w Luty 27, 2010, 17:27:04 pm
-
Witam.Mam 2 pytania.pierwsze co moze byc przyczyną ze mi sie tak brudzi kolektor ssacy http://img251.imageshack.us/img251/8168/dsc00231sh.jpg .to nie olej tylko cos z kuzem zmieszane.uszczelka glowicy nie wydaje sie zeby puszczala usczelka klawiatury twez dobra(nowa praktycznie). a 2 pytanie to co to jest i czy nie przeszkadza popekany węzyk gumowy od gaznika do tego uzadzenia http://img202.imageshack.us/img202/5981/dsc00228mz.jpg prosze o pomoc.dodam ze juz długo walcze ze zbyt wysokimi obrotami na biegu jałowym.dodatkowe foto http://img3.imageshack.us/img3/2347/dsc00229iw.jpg http://img20.imageshack.us/img20/5473/dsc00230we.jpg
-
Uszczelka pod pokrywa najpewniej, dokręć mocniej... A kurz wiadomo skąd sie bierze...
Po za tym ty nie masz gaźnika. To się nazywa urządzenie wtryskowe.
Popękany wężyk do czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze (MAP) trzeba wymienić. :-)
-
kolego zobacz dokłądniej foto..pod uszczelką klawiatury nie mawet ktopli oleju..to się zaczyna od mocowania kolektora ssacego do głowicy..a te przewod/y gdzie dostane bo bylem w motorniczym nie maja moze gdzies na allegro bo nie znalazlem..tak wogole to jest jakis dobry :roll: sklep internetowy z czesciami do poldolotow?? :roll:
-
Ten brud na kolektorze wygląda jak kurz zmieszany z jakąś cieczą jak powiadasz że to nie olej to druga opcja najmniej prawdopodobna kolektor sący posiada chłodzenie może to płyn chłodniczy. Na twoim miejscu bym się tym nie przejmował. A za wolne obroty odpowiada silnik krokowy.
-
dzisiaj zrobilem tak.wyciągnełem węzyk od czujnika bezwzględnego cisnienia i odpaliłem, zgasł wsadziłem i odpaliłem poczym wyciągnełem wezyk z uzadzenia wtryskowego i zatkałem palcem,silnik dostał większych obrotow po chwili spadły gdzies do 0,7tys i i po 10 sek zgasł.sprawdziłem swiece zaczynaja sie znowu robic czarne od złego spalania bo oleju nie bierze.aha i zdjełem obie alu rurki od obudowy filtra pow i zatkałem rekami oba wloty gdy silnik chodził rezultat zero rożnicy no moze o 0,1 spadły obroty. a tu filmik jak zachowują sie obroty http://www.youtube.com/watch?v=CnPZ8-rm4NU
Acha krokowy i czujnik przepustnicy nowy.po resecie kompa jest pięknie ale po zgaszeniu i wystygnięciu po np 6km od resa problem wraca.komp nie zostawia blędu.check engine sie nie zapala
-
a serwo sprawdzales ?
zatkaj szczelnie waz od serwa i sprawdz jak bedzie - tylko wybierz jakies puste drogi ,bo hamulcow to prawie nie bedzie :wink:
-
przewod od serwa do kolektora ssacego w idealnym stanie mocno scisnięty opaskami..uzyłem takiej pianki na sprawdzenie szczelnosci i nie puszcza. co do hamulcow to mam tak ze odpalam silnik i nieraz jak nacisne pedal by sprawdzenie zarowek sie wykonało to zapali mi sie kontrolka haku i ta zołta od swiateł sopu,,kierunki migaja 3x szybciej :(
-
Przyśpieszone miganie kierunkowskazów spowodowane jest spaleniem jednych z żarówek sprawdz żarówki
-
bez rozebrania tego nikt nie odpowie co jest przyczyna tego uwalonego kolektora ssącego, może odma gdzieś przepuszcza i wali na kolektor, może gniazdo bagnetu nie dokręcone i wypluwa, może czujnik ciśnienia niedokręcony i nim rzyga, a może wali jednym z kanałów olejowych uszczelki pod głowicą może i może
co do wolnych obrotów to winę ponosi wężyk na pierwszy rzut oka, potem może ta odma o której wcześniej wspomniałem a na końcu uszcelka która może walić ten olej na kolektor
-
Płynu chłodzącego nie ubywa oleju tez nie jedy ne co to ubywa ale paliwa z baku bo pali sporo,odmy nie ma na korku wlewu oleju.a inne pytanie czy jest jakas uszczelka między kolektorem ssacym a głowica?? moze to cos wtym miejscu..zapytac mozna
-
Jest , wyczyść ten kolektor benzyną czy tam naftą i potem sprawdzaj codziennie czym on zalatuje tak , bo tak to będzie gdybanie .