FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: neig555 w Marzec 29, 2010, 19:22:16 pm
-
Myślę że to łożysko końcowe wałka głównego. Na luzie jest ok,na biegu chrupie i piszczy.Po zdjęciu dekla brak większych opiłków na magnesie.Może się mylę?Wasze sugestie?
-
na ktorym biegu chrupie i piszczy ?
-
na każdym,na luzie na postoju nie
-
na kazdym to na kazdym ,czy np. na wszystkich oprocz IV ?
i sprawdz czy w czsie jazdy jak wrzucisz luz to tez hałasuje ,czy jest cicho,
to pomoze okreslic ,ktore to lozysko
-
na I biegu przy podniesionym kole szarpie wyraźnie co jakiś czas a podczas jazdy piszczy i poszarpuje delikatnie i nie od razu zorientowałem się że to może być łożysko.Nie jest to chrupanie tylko raczej szarpanie.Na IV też poszarpuje.Musiało paść to łożysko w pobliżu V biegu ponieważ lubię jeździć V na niskich obrotach.Jutro będę wymieniał,czy potrzebny jest ściągacz?
-
poszarpuje ci na kazdym biegu ,hmmm ,
a gumowe sprzeglo za skrzynia ogladales ?
na rozwalonym lozysku w skrzyni nie szarpalo mi autem ,tylko piszczalo i chrobotalo ,
nie pamietam ,czy wszystkie lozyska da sie zdjac z walkow bez sciagacza ,ale chyba tak
-
wszystkie lozyska da sie zdjac z walkow bez sciagacza
- tak ,ale to też zależy od egzemplarza, mi w dwóch schodziły bez problemu.
gumowe sprzeglo za skrzynia ogladales
- też bym to obstawiał - czasami w sklepie można trafić na takie, że po kilku tys.km otwory układają się niesymetrycznie i szarpie jak głupie.