FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: bisz w Kwiecień 19, 2010, 14:40:01 pm

Tytuł: wariujący kierunkowskaz w 125p
Wiadomość wysłana przez: bisz w Kwiecień 19, 2010, 14:40:01 pm
Problem mam taki z kierunkowskazem, od kąd posiadam auto, lecz póki chodził raz szybko raz wolno był to conajwyżej powod do uśmiechu, lecz teraz dla odmiany doszedł tryb odmowy posłuszeństwa. A jak bywam na wewnętrznym pasie 3-pasowego ronda to bywa niewesoło, gdy trzeba z niego zjeżdzać...
Jeżeli dobrze rozumiem jest gdzieś bimetal w okolicy kierownicy, cośtakiego :

(http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/986/38/95/986389532)

Bo tam czasem tyka, a czasem jak już wspomniałem nie. czy to w nim może być problem ?
Dodam że wszystkie kierunki mi świecą, więc odpada teoria że miga szybciej bo jeden jest przepalony. Tak samo dzieje sie z awaryjnymi.
Tytuł: wariujący kierunkowskaz w 125p
Wiadomość wysłana przez: Grzech#1938 w Kwiecień 19, 2010, 14:53:54 pm
Najprawdopodobniej przerywacz do wymiany.
Tytuł: wariujący kierunkowskaz w 125p
Wiadomość wysłana przez: bisz w Kwiecień 19, 2010, 15:23:43 pm
Tak, wszystkie migają. Sprawdzalem juz wiele razy.
Tak sobie myśle, żeby to na tranzystorach zbudować dla jaj. wyjście z tego przerywacza idzie od razu na żarówki bez przekaźników po drodze ?
Tytuł: wariujący kierunkowskaz w 125p
Wiadomość wysłana przez: maciejowski w Kwiecień 19, 2010, 23:48:31 pm
Cytat: "bisz"
wyjście z tego przerywacza idzie od razu na żarówki bez przekaźników po drodze ?
bez.
Tytuł: wariujący kierunkowskaz w 125p
Wiadomość wysłana przez: diodalodz w Kwiecień 20, 2010, 00:03:10 am
nie trzeba zbytnio rzeźbić , moim zdaniem można wsadzić przekaźnik elektroniczny z 126p .
Produkowało je kilka firm poznasz po tym że z przekaźnika wychodzą 3 piny i dodatkowo przewód z oczkiem . Oczko podłączasz pod masę .
W fiacie dochodzi do kostki zasilanie po stacyjce wyjście na lampkę kontrolna na desce i trzeci pin to wyjście na przełącznik  kierunku jazdy .
Możesz wsadzić każdy przekaźnik z innego auta tylko stały plus podłączasz pod 47  pod 47a wyjście na przełącznik a pod 31 masę . nie będzie działać kontrolka kierunku to jedyny minus ale i to da się obejść ale nie wiem co jest podane na kontrolkę w liczniku a to ma znaczenie .