FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: Tomi19 w Kwiecień 24, 2010, 11:59:21 am
-
Witam od niedawna mam problem na zimnym bardziej wyczuwalne na starym sprzęgle obroty przy zmianie biegu zwrastały wymieniłem na nowe luka kompletne i to samo co to morze być .Prosze o pomoc bo niewiem co mam robić .
-
obroty wzrastały??Slizga ci sie sprzegło czy o co chodzi??Ze jak dodasz gazu obroty szybko rosna a auto nie przyspiesza wzgledem obrotow tylko wolno lub wcale??Podciagnij sprzęgło
-
Przyspiesza idealnie sprzęgło wczoraj nowe zamontowane jak np jade na 2 i kręce go do 3 ,4 tyś to obroty wzrastaja o 1 lub 2 tyś a jeszcze jak jade np 70 jak wcisne sprzęgło to obroty wzrosną.
-
ej nie kumam cie. jeśli jedziesz powiedzmy na 4 biegu 70km/h i bez ruszania pedału gazu wciśniesz sprzęgło to nic dziwnego że obroty wzrosną... :roll:
o to chodzi?
-
nagraj film i pokaz bo za bardzo cie nie rozumiemy.
jeśli jedziesz powiedzmy na 4 biegu 70km/h i bez ruszania pedału gazu wciśniesz sprzęgło to nic dziwnego że obroty wzrosną...
bo jakby ci reagował identycznie jak pedał gazu bys miał ponad 200 w 10sek ;D
-
Może kolega nie ogarnia mocy rovera? Krokowiec sie nie zawiesza?
-
Albo przy zmianie biegu nie odpuszcza gazu? :D tylko pedla gazu na jednym poziomie :>
-
Zobacz, czy linka gazu nie jest za mocno naciągnięta. Nie ma prawa napinać dźwigni przepustnicy, gdy gaz nie jest dotykany. Jeśli napina - to zdejmij jej mocowanie końcówki pancerza z zespołu przepustnicy i przekręć parę obrotów tą jej kwadratową końcówką w lewo, by wydłużyć pancerz.
To może być też powodem kłopotów z odpalaniem zimnego silnika.
-
W prawo by skrócić pancerz- wtedy naciąg linki się zmniejszy.
-
w prawo się zwiększy !
-
Problem rozwiązałem nasmarowałem linke gazu i miałem dziure w przewodzie od regulatora ciścienia paliwa co idzie do kolektora ssącego i teraz jest idealnie .