FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: AIRMATE w Kwiecień 24, 2010, 18:14:37 pm
-
Witam
Moze koledzy podpowiedza czym spowodowany może być taki objaw. Auto zapala bez problemu na ssaniu jedździ ok natomiast po zagrzaniu i zamknięciu ssania nie mozna ruszyć bo gaśnie jakby za mało mocy na postoju podczas zwiększania prędkości obrotowej obroty zwiększają sie do 2000 i nagle jakby ktoś zakręcił paliwo obroty spadają i gaśnie jeżeli gwałtownie wciśnie si pedał gazu to mozna go utrzymać na większych obrotach na wolnych obrotach też pracuje normalnie jakby wszystko było ok natomiast dziwny jest objaw przy dodawaniu gazu po załączeniu ssania można normalnie jeździć
-
Gaźnik dawno był czyszczony? Jaki masz gaźnik?
-
Witam
Sprawdziłem tak jak koledzy pisali i dalej nic - to co zaobserwowałem to przy zapalonym silniku widać że z rurki emulsyjnej podawane jest paliwo otwieram pomału przepustnicę i paliwa jest podawane coraz mniej aż w końcu zanika podawanie paliwa i wtedy gaśnie - co może być tego przyczyną. W komorze jest dostateczna ilość paliwa i tam go nie brakuje na zgaszonemy silniku podaje paliwo w pełnym zakresie przez rurkę emulsyjną a przy zapalonym nie. Może ktoś się spotkał z takim objawem
-
Jeżeli gaźnik wyczyszczony, to pompa nie wyrabia.
-
Pompa wyrabia bo paliwo w komorze pływakowej jest - zachowuje się tak jakby podciśnienia nie było i nie zasysało paliwa z komory
[ Dodano: 13 Maj 2010 19:33 ]
Temat można zamknąć - problem rozwiązany chodzi jak zegareczek