FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: Grażyna w Maj 10, 2010, 11:31:23 am
-
mam taki problem jak pale na zimnym to odpala, a gdy na ciepłym nie zawsze chce zapalić kręcę i kręcę i nic, potem przełączam na benzynę i tez kreci długo długo i zapala. co może być przyczyną?
-
Moim zdaniem to za dużo gazu. Jak jest zimny to zapala na LPG bez żadnych dodatkowych manipulacji?
A to, że po przełączeniu na benzynę kręci długo zanim odpali to norma. Raz że musi napompować benzynę do gaźnika, a dwa, że w dolocie silnika jest jeszcze gaz i się tworzy za bogata mieszanka by zapalił.
-
jak po nocy go pale to normalnie pali a jak zatrzymam się gdzieś na ciepłym pod sklepem czy coś to już ciężko go zapalić zapalić
-
No to masz ustawioną za dużą ilość gazu moim zdaniem. U mnie zimny silnik zapala na gazie z trudem i po jakimś czasie dopiero natomiast ciepły od razu. Skoro masz odwrotnie, to znaczy że instalacja podaje taką ilość gazu jak by silnik cały czas chodził na ssaniu.
-
może dlatego pali mi dużo ? wizyta u gazownika mnie chyba czeka. Bo aku mi pada od tego długiego kręcenia :|
-
wypalaj gaz z parownika przed zgaszeniem - czyli przelacz na 0 i czekasz ,az silnik zgasnie z braku gazu ,
jak po takim zabiegu bedzie ciezko zapalal to bedziemy myslec
a co do duzego spalania ,to masz srube na parowniku to reguluj