FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => PTK CLASSIC => Forum klasycznych pojazdów FSO => Wątek zaczęty przez: graczol1 w Maj 17, 2010, 15:17:51 pm

Tytuł: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: graczol1 w Maj 17, 2010, 15:17:51 pm
kurde to ja powinienem mieć 2.0 DOHC fiata :mrgreen:  tzn. jakbym taki włożył to mógłbym zgrywać wariata, że tak z fabryki wyjechał :?:
Tytuł: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: Marcin [oo==oo] w Maj 17, 2010, 18:43:45 pm
a jak rozkodować VIN w fiacie?? bo jest inny niż w poldkach...
Tytuł: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: KAROLeski#1940 w Maj 17, 2010, 21:24:35 pm
Cytat: "Marcin [oo==oo
"]a jak rozkodować VIN w fiacie?? bo jest inny niż w poldkach...


Z tym już trochę gorzej.... ale poczekaj mam bardzo fajną książeczkę o tym tylko muszę ją odebrać bo pożyczyłem. Z czasem uzupełnimy.
Tytuł: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: fairfax w Maj 18, 2010, 07:47:12 am
bardziej jako ciekawostka - polonez przejściówka rocznik 90
EHK - silnik o poj. 2000cm3(ohc ford), skrzynia 5(n9 ford), most 11:43
Tytuł: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: Marcin [oo==oo] w Maj 18, 2010, 13:12:32 pm
Może akurat coś ciekawego się dowiem :D W sumie VIN mam SUP i dalej same cyferki już lecą
Tytuł: Re: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Maj 20, 2010, 20:15:56 pm
Cytat: "KAROLeski#1940"
......
SUPB01ABF00111111
SUP(1) B01(2) ABF(3) 00111111(4)

.....

(2) - B01- oznacza samochód przystosowany do ruchu prawostronnego
        B51 - samochód przystosowany do ruchu lewostronnego

...


Tutaj powinno byc dodatkowe uzupelnienie informacji, poniewaz cyfry rowniez maja znaczenie, dokladnie teraz nie pamietam, ale
01 to bylo nadwozie 5 drzwiowe
02 i 03 oznaczaly coupe lub 3d, teraz dokladnie nie pamietam. Bylo jeszcze ATU , Kombi i trucki, jak znajde literature to postaram sie dopisac
Tytuł: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: Piotrek#1923 w Maj 20, 2010, 20:38:13 pm
KAROLeski#1940, u nas na forum jest już temat w którym bardzo obszernie zostało opisane dekodowanie numeru VIN pojazdu FSO.

http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=23430
Ja ze swojej strony dodałem tam troche informacji i nie ma potrzeby powtarzania tego równiez w tym temacie. Proponuje wybrać z tamtego tematu pozycje pasujące do PTK Classic i uzupełnić to rzetelnie i na spokojnie.
Tytuł: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: Rafał w Maj 20, 2010, 21:13:17 pm
Cytat: "G.T."
Bylo jeszcze ATU , Kombi i trucki, jak znajde literature to postaram sie dopisac

Co Atu i Kombi ma wspólnego z klasykami ?

Cytat: "KAROLeski#1940"
Rodzynki wyposażone w silnik 2.0 DOHC (Fiat) nie posiadały w numerze VIN oznaczeń silnika. VIN takiego samochodu wyglądał następująco:

B01***00000000
lub:
SUPB01***00000000

A czy to jest potwierdzona informacja? Jesteś tego 100% pewny?
Tytuł: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: graczol1 w Maj 20, 2010, 21:27:10 pm
Cytuj (zaznaczone)
A czy to jest potwierdzona informacja? Jesteś tego 100% pewny?
raczej niepewna, bo ja mam taki VIN, a silnika niet. Taki nr bardziej pasuje do składaka.
Tytuł: Numer VIN w klasycznych Polonezach
Wiadomość wysłana przez: KAROLeski#1940 w Maj 20, 2010, 21:33:05 pm
Tak to potwierdzona informacja... Jeden z nielicznych zachowanych obecnie Polonezów 2000 (fiat) miał właśnie taki VIN. Natomiast gdzieś kiedyś miałem w ręku jakąś starą książkę (nie pamiętam jaką) która opisywała to dokładnie w ten sam sposób.